On ne želi...

četvrtak, 10.05.2007.

Suočen sa stvarnošću...

Koliko posto muškaraca se mora suočiti sa stvarnosti i u kojem preriodu mu počinje dolaziti iz dupeta u glavu?
Kad god pomislim na to nekako me stisne u želudcu. Ne znam da li to radi toga što sam gladna ili zato što je to jedna velika nepoznanica ne samo za mene nego i za njega...No to je nešto o čemu se može pisati i raspredati do mile volje, no tomi se nikako neda. Jer ni on ne razbija glavu sa onim što bi ja trebala shvatiti....
JEDNA MIRNA KAVICA je popijena ovo jutro!
Jebena JEDNA MIRNA KAVICA je dočekala svojih 5 minuta i to onih pravih mirnih 5 minuta. Paučina se pocijepala i JEDNA MIRNA KAVICA se popila sa pravim užitkom. Osmjeh na licu pri ispijanju JEDNE MIRNE KAVICE i odlazak na posao bez jutarnjeg gunđanja do kraja pruža užitak. Užitak koji u nekim trenucim dovodi do svršavanja u gaće...
Promatrajući sadašnje stanje dolazim do zaključka da jednostavno NEZADOVOLJNA, IZFRUSTRIRANA, MRZOVOLJNA i NEDOJEBANA bolje mi ide pisanje nego sad kad sam okusila ponovo užitak. Zato ponovo se bacam na korizmu da moji tekstovi budu britkiji.

- 09:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #