Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


peace/war

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

about me! :))

Linkići


jedan cool blogichbelj
dozubo
anjathumbup
lucenut
saranaughty
astridsretan

about me,me,me.....

my ime je dorotea
zivim in osijek
imam little cat a zove se lili
igram tennis
slusam evrything(od a do ž)
obozavam the conversice
zato se i my blog zove only starke
imam puuunoo friends
naj profica mi je profica bekavac the bestthumbup
and naj profesori su mi prof leon,prof jovanovac the besty suyesyes
vam oni ,ali ima ih punooo
obozavam hrvatski and history
i love skola jer se nebi mogla druziti with my friends da nema school
ja sam vam jedna kullerska osjecanka
navijam samo za croatiu naravnoooio!(i dobro smo pobjedili luzers austriju!)partyhrvatska
i love verry much garfild stripove :))zubobelj
i jos punoooo toga!!!!!!!boomp3.com


Blog.hre="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

AvatarMagic.com

ponedjeljak, 07.07.2008.

new post

hellooo sta ima ljudi sorry sto vam nisam dugo pisala stalno sam kod bake i sutra idem pa evo malo da vam nesto napisem. ovo mi je ljeto the best of the best !zasto? evo prvo da vam kazem sam n:ovi mobitel LG-Shine yeha!!!
drugo idem na more na pag u novalju! trece prosla sam s pet a cetvrto astrid mi je komala ye!!!
samo sto je jako sparno i vruce ali kod moje bake u doljnjem graadu zive i moji kumovi a oni imaju ugraden bazen u dvoristu od 2 metra dubine!!!!party yes pa sam tamo skoro cijeli dan!!!!!!!!!!!!!
a i dobila sam novi reket i bila sam na turniru i dobila diplomuyesyes!!!!!! a sad cu jos malo uredivat blogich!!1
da bude ljepsi naravno i hvala dori i doriji koji mi redovito komaju ali i ja bi njima al mi otkad imam novi blog jednostavno ne dopusta!!!!stvarno hvala i sorry!!!! volim vas sve!!!pusa kissi kissikiss







vasa dori!!!!mahwave



| - 15:24 - ...set me free.... (63) | print.... | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.