Hijo de la luna

waveajde, da vam se ispričam kaj nisam jučer napisala post.....nisam imala vremena, zapravo imala sam, ali mi se nije dalo pisati niš....ehrolleyes...
no, dobro...jučer mi je baš bilo lijepo u školiyes, isto tak i danas...
da počnem od jučer...ujutro sam nakon dugo vremena bila u rajskoj na kavi, i pustila sam si riblju čorbuthumbup....normalno, fonzy, just_me, i melych su se cijelo vrijeme svadjale i išle su mi na živce,rolleyesrolleyesrolleyes o da...onak, odmah ujutro su počele, a ja bih im se pridružila, ali jednostavno tak rano nemam snage,no ah...no, dobro....išli smo u školicu i pod svakim odmorom se igrali "son makaron"...kak je bilo dobroyes...ljudovi su nam se smijali, ali nas je bilo baš briga...kak smo lude, ja i fear smo cijelu školu prešle s tim da smo svaku klupu obilazile, i svaki cvijet, i stup, a toga u našoj školi ima stvarno punoyesyes...eh, i tak...nastavile smo i u vlaku, i onda sam ja just_me plašila s "abu"...hehe, kak je smiješna bila...
danas, jedva sam se digla...eh...ponovo sam išla na kavu sa fear, fonzy, just_me, i melych....bilo je ok, nitko se nije posvadjal, thumbupaleluja!
da, i onda je počela svirati pjesmaeek s kojom ima veze današnji naslov, ali na to ću se kasnije vratiti....išli smo u školicu, i ponovo se cijeli dan glupiralesmijeh...i kupili smo si koka-kola bombone i njupalenjami....je, i tak...bilo je lijepo...nakon nastave smo išli ponovo u rajsku, ali sad piti malopartypartyparty, i washburn je došla...i da, ponovo njupatinjami...ja sam prešla doma normalno, dok su cure ostale u zaboku još...ostatak dana sam provela u zagrebu...

e, sadwink.."Hijo de la luna" je pjesma s one reklame za griotecool...pjesma je inače izvorno od grupe Mecanothumbup, a obradili su je i Sarah Brightonrolleyes, i grupa Stravaganzzathumbup...inače, pjesma govori o legendi o ciganki koja je svaku noć molila mjesec da se uda za dečka u kojeg je bila zaljubljena, mjesec joj je jednog dana ispunio želju s uvjetom da kad se dijete rodi da ga njemu daeek...tada ona pjeva, obraća se mjesecu i govori kao: mjesec želi biti majka, ja ne znam zašto, što tebi predstavlja dijete od krvi i mesa...no, i kada se dijete rodilo ono je bilo potpuno bijelo, i cigankin muž nije vjerovao da je to njegovo dijete te ju je ubiobangeek, a dijete odveo duboko u šumueekno...i sad kao legenda ide dalje,kad je mjesec pun dijete je živo i igra se, i kao nešto kad dijete plače, mjesec ga ljulja, umiruje...yes
meni je to predivna legenda, i jako lijepa pjesma iako i nije u mom stilu

ovo je izvorno, super ima žena glasthumbup..



a ovo obrada od metal grupe(p.s. ovaj čovjek je stvarno zgodanthumbup)( i još jedan p.s. obratite pažnju pri kraju kad improvizira s deathom, predobro)



evo vam i riječi da si možete pjevatirolleyesrolleyesrolleyes

Tonto el que no entienda.
Cuenta una leyenda
Que una hembra gitana
Conjuró a la luna
Hasta el amanecer.
Llorando pedía
Al llegar el día
Desposar un calé.
"Tendrás a tu hombre,
Piel morena,"
Desde el cielo
Habló la luna llena.
"Pero a cambio quiero
El hijo primero
Que le engendres a él.
Que quien su hijo inmola
Para no estar sola
Poco le iba a querer."
Estribillo:
Luna quieres ser madre
Y no encuentras querer
Que te haga mujer.
Dime, luna de plata,
Qué pretendes hacer
Con un nińo de piel.
A-ha-ha, a-ha-ha,
Hijo de la luna.
De padre canela
Nació un nińo
Blanco como el lomo
De un armińo,
Con los ojos grises
En vez de aceituna --
Nińo albino de luna.
"ˇMaldita su estampa!
Este hijo es de un payo
Y yo no me lo callo."
Estribillo
Gitano al creerse deshonrado,
Se fue a su mujer,
Cuchillo en mano.
"żDe quién es el hijo?
Me has engańado fijo."
Y de muerte la hirió.
Luego se hizo al monte
Con el nińo en brazos
Y allí le abandonó.
Estribillo
Y en las noches
Que haya luna llena
Será porque el nińo
Esté de buenas.
Y si el nińo llora
Menguará la luna
Para hacerle una cuna.
Y si el nińo llora
Menguará la luna
Para hacerle una cuna.


e, da nadam se da će vam se svidjati...yes..
no, to bi bilo to, valjda....
danas sam puno bolje nego u ponedjeljak, o da...no idem ja...
ajde, svima ogromna pusakisskisskiss, i volite se, grlite se, budite svoji...
a ja pem spavat, hihi...
pozdrav svima i pusamahwavemah

04.04.2007. | 21:28 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

moj blogek je...

....nestvaran svijet glazbe i mašte u kojem živim...moje misli koje nećete uvijek moći, željeti shvatiti....ponekad ni sama ne znam gdje sam i što želim....pa nije ni važno ako nećete moći razumijeti....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e sad nekaj o meni...
hm, zovem se Maja...idem u prvi razred opće gimnazije...jep...ne pitajte zake...rodjena sam 04.05.1991, i imam 16 godina....moji nickovi su( mislim kak me sve ljudi zovu ili kak se ja potpisujem) : Fairy, angel_of_death, angel, Snjeguljica, Maja, Majek, Majica, Pocahontas....
moj msn je : majica123@hotmail.com
e-mail adresa : angelofdeath@net.hr
icq number :388-034-880
g-mail : neću pisat jer sadrži i moje prezime

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

volim : zvijezde, mjesec, oblake, cvijeće, nebo, gitaru, trzalicu, svoje strgane starke, glazbu-metal i rock, naravno, bajere, čokoladu, frutek, prsteneke, narukvice i lančiće, crnu, zelenu i crvenu boju, svoje miceke, peseka, svoju sobu, kavu s mlijekom, ožujsko i jeger majster, horore, crtiće,dobar provod s dobrim društvom, slikice s andjelčićima, vilama, vjerujem u jednoroge, sirene i čarobnjake, ne znam, puuuuuno toga volim....
ne volim : umišljene ljude, nepravdu, fiziku(hehe), narodnjake, da mi je kosa masna(hihi), i kad sam crvena, eh...
vani sam : u zaboku, bedexu na bajerima, ponekad u pregradi i konjšćini kad ima neki dobar koncert...
moto života : "In the world where you can be everything be yourself"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sad moja abeceda(kaj mi prvo padne na pamet za koje slovo)lud

A-andjeo, antika,
B-bakica, bajeri, bedem, bitka
C-cesta,
D-deda, duša, dan, dom
E-Engleska, Eskim
F-fuck off, frendovi, filozofija
G-gitara, glazba, glas, gemišt
H-historia, hladnoća, haljinica,
I-iskra, iskrenost,
J-jesen, jednorog, jorgovan
K-kulj, kletva, kamen
L-leptir, livada, lutnja
M-mama, misteriozno, more, marte
N-neznanje, niz, nemir
O-oprost, odnos, osoba
P-prijateljstvo, i piti, naravno
R-riža, ruža
S-seka, savjet, sirene, smrt, starke
T-tata, tuga, tračak, tama,
U-umor, uzor, ulica
V-vile, vilenjaci, viski, vino
Z-zima, zlo

Image Hosted by ImageShack.us

da, to to...kad se zmislim još nečeg, napišemyes

posjetite....

sad wings of destiny forum

Image Hosted by ImageShack.us

ljudi koje volim.....

Šumska vila-osoba koja mi znači jako, jako puno u životu....moja sekica Kristina....ona je moje malo savršenstvo....ima predivno srce i predraga je....prekrasno pjeva, pleše, svira klavir i piše divne pjesmice....da, da....moje savršenstvo koje obožavam....

Melych-moja najbolja prijateljica Melanija....znamo se i iz osnovne, a i sada idemo zajedno u isti razred....zabavna cura koja stalno izvaljuje nekakve gluposti.....po tome je i posebna, i ja je jako volim....nažalost, u zadnje vrijeme smo se malo udaljile....za to sam vjerojatno ja kriva...šmrc

Fear- Sandra ide u moj razred i upoznale smo se u devetom mjesecu kad je počela škola....ona je predivna i predobra....slušamo istu muziku i zbog glazbe smo se i zbližile....sada ne mogu zamisliti život bez nje.....

Washburn-Sonja takodjer ide s nama u školu...u početku si nisam bila dobra s njom, ali kasnije sam je stvarno jako zavoljela....sviranje gitare nas je zbližilo....ne sluša baš istu glazbu ko i ja, ali sve je to rock...

Luciferka-Luciju znam iz osnovne škole, ali tamo nismo progovorile ni riječ zajedno....imala sam čak i loše mišljenje o njoj......sad je jako volim i mislim da je jedna jako divna osoba...

Ovčica-i Stelu znam iz osnovne, no kao i sa i Lucijom, nisam uopće komunicirala....sad mi je prirasla srcu i zavoljela sam je......

Nirethy-cura s kojom sam se zbližila zbog jedne tužne priče iz mog života.... Marya ide u treći razred gimnazije, sluša istu glazbu ko ja (otprilike), voli jednog dečka i njegovu jaknu, ljubičasto i narančasto....o da...

Uncovered-takodjer cura s kojom sam se zbližila sasvim slučajno, cura za koju sam mislila da nikad neću ni pozdraviti.....inače, i Ana ide u treći razred gimnazije...obožavam je....da da...

Kneginjica-inače je nisam voljela dok je nisam upoznala, sad mislim sve lijepo o njoj...draga djevojka, ponekad prekrhka i lako se da "slomiti"....no, u svakom slučaju, ja je jako volim...

neka se nitko ne ljuti koga sam izostavila....vi svi znate da vas ja sve jako volim...
inače, ovi ljudi isto imaju blogove, ne svi, ali većina...ja bih ih stavila, ali ne znam to još, pa kad se naučim budete mogli posjećivati i njihove blogove...stvarno su dobri...

najbolji dijelovi nekih lyricsa....

Everything changes, it all stays the same....
everyone quilty, no one to blame...
every way out, brings you back to the start....
everyone dies to break somebodys heart....
*Love me forever, by Motorhead*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I always used to be afraid
that I was going to lose my way
I never used to walk in line but stray
I never thought I'd see it throught
that I could deal with losing you
but suddenly I see the light of day...
*Lost and found, by Judas Priest*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I wanted you to know I love the way you laught
I wanna hold you tight and steal your pain away
I keep your photograph; I know it serves me well
I wannna hold you high and steal your pain away....
*Broken, by Seether*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I love your skin oh so white
I love your touch cold as ice
and I love every single tear you cry
I just love the way you're losing your life.....
*Gone with the sin, by HIM*

Image Hosted by ImageShack.us

The time is close now, the end is near
my walk through the valley, trails of fear
I feel empty, my penance overdue
I guess it's tooo late now to be with you....
*Question of heaven, by Iced Earth*

Image Hosted by ImageShack.us

Oh, how I love you
the pain won't go away
oh when I need you
you're always so far away
I cry for you
leaving myself to blame
I died for you
I gave up everything.....
*I died for you, by Iced Earth*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spend your days full of emptyness
spend your years full of lonliness
wasting love in desperate caress
rolling shadows of nights....
*Wasting love, by Iron Maiden*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Make the sadness go away
come back another day
the things I've sad and done
don't matter to anyone
but still, you push me to see
something I can never be
why am I their shattered king
I don't mean anything...
*Melancholy, by Iced Earth*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

This is the end of everything, this is the end I know
This is the end of everything, take your love with you when you go
This is the end of happiness, this is the end dreams
This is the end of everything, it's the end for you and me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

The world was on fire and no one could save me but you
It's strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I knew somebody like you
No, I don't want to fall in love. (This world is only gonna break your heart)
No, I don't want to fall in love. (This world is only gonna break your heart)
With you,With you (This world is only gonna break your heart)....
*Wicked game, by Chris Issac*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

It's a big blue spanish sky,
Lay on my back and watch clouds roll by.
I've got the time to wonder why,
She left me.
It's a slow sad spanish song,
I knew the words but I sang them wrong.
The one I love has left and gone,
Without me.
Now she's gone, our world has changed.
Watching a blue sky, thinking of rain....
*Blue spanish sky, by Chris Issac*

Image Hosted by ImageShack.us

Here I stand and I'm waiting, here I stand and I'm waiting.
Here I stand and I'm waiting down, where I used to meet you down.
Where the world was our toy.
Here I stand and I'm wondering why, did you ever leave me, why?
Break the heart of that boy....
*Waiting, by Chris Issac*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Woke up to the sound of pouring rain
The wind would whisper and I'd think of you
And all the tears you cried, that called my name
And when you needed me I came through
I paint a picture of the days gone by
When love went blind and you would make me see
I'd stare a lifetime into your eyes
So that I knew you were there for me
Time after time you were there for me
Remember yesterday - walking hand in hand
Love letters in the sand - I remember you
Through the sleepless nights and every endless day
I'd wanna hear you say - I remember you
We spend the summer with the top rolled down
Wished ever after would be like this
You said I love you babe, without a sound
I said I'd give my life for just one kiss
I'd live for your smile and die for your kiss...
* I remember you, by Skid Row*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I want to love you, but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains.....
*Poison, by Alice Cooper*

Image Hosted by ImageShack.us

My name it means nothing
My fortune is less
My future is shrouded in dark wilderness
Sunshine is far away, clouds linger on
Everything I posessed - now they are gone
Oh where can I go to and what can I do?
Nothing can please me only thoughts are of you
You just laughed when I begged you to stay
Ive not stopped crying since you went away
The world is a lonely place - youre on your own
Guess I will go home - sit down and moan.
Crying and thinking is all that I do
Memories I have remind me of you.....
*Solitude, by Black Sabbath*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Im just another heart in need of rescue,
Waiting on loves sweet charity
An Im gonna hold on
For the rest of my days,
cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams
An here I go again on my own
Goin down the only road Ive ever known,
Like a hobo* I was born to walk alone
An Ive made up my mind
I aint wasting no more time....
*Here I go again, by Whitesnake*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us







glazba...

slušam metal i rock....najbolji bendovi su mi Judas Priest, Motorhead, Megadeth, Death, Slayer, Testament, Iced Earth, Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin....o yeah.....
trenutno najbolje pjesme: A touch of evil by Judas Priest, Love me forever by Motorhead, Voice of the soul by Death, Nebel by Empyrium, Hollow years by Dream Theater,Kad hodaš by Riblja Čorba, i tak dalje....


e, a sad moja muzička abeceda...rolleyes

A-Amon amarth, Arch Enemy, Anathema, Abba, AC-DC, Azra
B-Behemoth, Bloody Kisses, Bruce Spreengsteen
C-Chris Isaac, Chicago, Crossfade
D-Death, Dream Theater
E-Empyrium, Eric Clapton, Eagels
F-Finntroll
G-Guns'n'roses
H-Hootie & Blowfish
I-Iced Earth, Iron Maiden,
J-Jeferson Airplane, Judas Priest
K-nemrem se sjetit trenutno
L-Led Zeppelin, Lywyard Skynyrd
M-Motorhead, Metallica, Megadeth,
N-nemrem se sjetit
O-Opeth,
P-Pips, Chips & Video Clips, Pantera,
R-Riblja Čorba
S-Skid Row, Status Quo, Slayer,
T-Testament,
U-Ulver
V-nemrem se sjetit
Z-Zadruga,

Image Hosted by ImageShack.useekzujocerekkissroflyeskisscool

Image Hosted by ImageShack.usthumbupcoolyeskisscoolrofl

Image Hosted by ImageShack.uspartythumbupcerekyeskiss

Image Hosted by ImageShack.uscerekkisspartysmokinthumbup

Image Hosted by ImageShack.usburninmadcoolkissthumbupyes

Image Hosted by ImageShack.uscerekeekthumbupkissroflcool

Image Hosted by ImageShack.usthumbupkisswinkwinkyeskiss

Image Hosted by ImageShack.uscerekyeskisscoolrofl

Image Hosted by ImageShack.uscoolburninmadheadbangcerekyeskiss


E, a sada neki instrumenti...

prvo moja gitarica u apstrakciji...

Image Hosted by ImageShack.us


ovo je kolekcija satrijanijevih gitara, valjda...

Image Hosted by ImageShack.us

steve vaiova gitara poslikana u muzeju....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bubnjevi sa sajma instrumenata u njemačkoj...(hmhm, zake toga nema kod nas, bezveze)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i jedni meni veoma lijepi bubnjevi, takodjer sa sajma instrumenata...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us