Only pain... https://blog.dnevnik.hr/onlypain

četvrtak, 17.08.2006.

Samoća u sreći...

Da,sad bi trebao uslijediti post koji će biti toliko dubokouman(da ni meni neće biti jasno što sam napisala) tipa; gledaš me i gledam te, ali ne vidimo se...vaauu...i onda komentari "joj pa ti si tak pametna, joj kako je to tako duboko, bla bla" ali stvarno, pa čovječe čitam te blogove i ne ide mi u glavu koji kurac ti ljudi pišu, onak, ni sami neznaju sta su napisali, uglavnom...ne mislim ja sada tu pametovat, i pravit se pametnija od svih, (iako sam svjesna da mogu napisati tri rečenice kojima ce se poslije svi klanjati), eto, ovo neće biti blog na kojem ću vam obećati da će sljedeći post biti zanimljiviji, jer vjerojatno neće, neću pisati kako sam se zaljubila jer nisam, niti sto sam danas jela, jer čisto sumnjam da to ikoga zanima...pisat kada mi se bude pisalo, a kada mi se bude komentiralo komentirat ću... pozdrav od; Pain

17.08.2006. u 15:16 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...things what we see every day...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr