....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

nedjelja, 04.12.2005.

....e, sad sam stvaaaarno loše volje!!!

znam da se u zadnje vrijeme malo prerijetko javljam, ali jednostavno nemam vremena!!! budem vam sad bar ukratko ispričala kaj se događalo....jučer sam u deset sati išla Periju i Emi ( frendovima ) na trening ( treniraju tenis, i kolko ja znam, neznam koji je bolji, odlični su!! ) stvarno super igraju!! i sad, nije im bilo trenera pa je samo Pero treniral dok sam ja tračala s Emom...uglavnom njega, jer je ona zaljubljena u njega, tak da sam slušala samo Pero ovo, Pero ono....znam kak je to dok si zaljubljeni......celo vrijeme mi je govorila kak ga voli...priznam da sam več pomalo okretala s očima....o ničemu drugomu se nismo mogle razgovarati....slušala sam samo: '' je on to mene sad pogledal?? '' , '' čini mi se da mi se nasmijal!!!'', '' kak da mu velim da mi se sviđa!!! '' rekla mi je i da nebre trenirati dok je on blizu.....on se celo vrijeme samo smijal.....Ema je bila taaaak crvena!!! a bilo je dobro.... samo kaj za Emu to baš i nije bil neki trening!!! onda nas je Pero častil s studenom od jagode, hehe....makar sam ja rekla da nikaj neču....i onda smo se dogovorili da u 3 idemo u kino gledati Harry Potter 4...Pero, Ema, Žana i ja.....to sam uglavnom ja predložila, po Eminom zahtjevu, jer mu je htela u kinu reči da se u njega.....on je pristal, ali jedva jer mu je bilo teško propustiti tenis na telki...ali je ipak pristal.....onda Ema nije odustajala od zamisli da idem k njoj na ručak i dok me tak pol sata gnjavila, sam popustila....a kaj bum drugo?? onda je nazvala mojeg tatu, jer je još njega morala pitati....on je bil dobre volje pa me pustil....ja sam inače odma poslije kina morala frendici ( Tini ) na ročkas, a tata je u 2 išel na rođendan s mojom sestrom u štrigovu...i onda sam išla s Emom k njoj na ručak i jeli smo pizzu...mljac!! njezina mama je spekla...baš je bila fina!!! onda smo išli k meni da me tata ''vidi'' tak je on rekel....onda sam si oprakla kosu, spremila se i krenuli smo...dogovorile smo se s Perijom u dvadeset do 3 pred kinom....malo smo kasnili, po mojem običaju...hehe....film je ZAKON!!! Ema je pod filmom rekla Periju da se v njega, a on je samo dalje gledal film....ma, neznam..... onda sam išla Tini na ročkas......bilo je malo dosadno , ali OK....

danas sam bila ujutro na misi i čitala sam drugo čitanje...sestra me uvijek primi!! ah, kaj buš..... onda sam se dogovorila s Klarom da idemo još jedanput gledati Harrya...i tata je dal...onda sam išla k bratiču na ručak....bilo je dobro....dugo ga nisam vidla....dok smo išli doma je tata bil loše volje jer smo gubili na tenisu....i rekel je da se moram učiti i da nema šanse da idem u kino!!ja sam popizdila!!!!! grrrr....htela sam ga tak pljusnuti...sad je isto išel na neki rođendan......a ja se tu moram učiti....bah, aha, učila bum se, da, da...sad mi je došla Arjeta i malo bumo tračale...hehe...idem ja....

by, pussam vas sve!!!

- 16:37 - tell me something (10) - Troši boju - nest...