....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

nedjelja, 27.11.2005.

.........horrible.......

hey....neznam kaj da vam posebno pišem...sve je isto kak i prije...krepavam.....zbog NJEGA.....mislila sam si.....ako prohodam s nekim dečkom da ga zaboravim, svi budu govorili kak stalno mjenjam dečke, a to stvarno neču...ispala bum kak zadnja glupača :((((( neznam zakaj je ON uopče ušel u moj život.....neznam, ali znam da me totalno uništil...moje osječaje, srce, dušu, SVE.....srce mi je raspolovljeno i leži na samom dnu atlantskog oceana.....imam takav feeling.........a volim ga još uvijek tak jako, ma sve bi dala za njega...svi mi govore da ga zaboravim, da me nije vrijedan...ali nemogu, jednostavno, nemogu imati loše mišljenje o njemu...volim ga više od svega na svijetu......najgore mi je to da je moja baka saznala za njega ( dok mo još bili skupa, šmrc ) i jako si je dobra s njegovom mamom , sad me svaki put pita: kak ti je martinček? a ja se samo kiselo nasmijem i velim da je OK.....nebrem joj reči da smo prekinuli......a svaki čas dobivam poruke s nepoznatih brojeva : čujem da te Bralilč ostavil.....onda: kaj Bralič te ostavil?...pa: čujem da si sad slobodna, mogli bi mi sad prohodati.....ja se ne trudim niti odgovarati....sve se više dopisujem s jednim dečkom iz naše škole iz 8. razreda. dečko je super, ali od nas nebude nikaj....razlozi:volim bivšega,i jedna moja super frendica se zaljubila u njega i ti još prije nego je on meni počel slati poruke da mu se sviđam, tak da pa joj praktički pljunula u lice da sam s njim prohoda....dečko je ful simpa, v redu, ali jednostavno nikaj ne osječam prema njemu....kaj buš? život je veoma okrutan!!! da, da.....tak da morem reči samo da mi je dobar frend....ali i to je dobro, doslovno smo se tek nedavno upoznali...mislim, ja sam ga znala iz viđenja, ali nisam imala pojma o njemu osim da se zove...kaka se več zove, hehe....ali sad znam puno više....dečko je stvarno super, ali sam sigurna da nebu nikaj s njim, 100%....još mi je ON ( Paško ) stalno u mislima....neda se van!!! grrrrrr.....poludela bum....neznam kak mi je to moglel napraviti...ali puno put sam pomislila da možda ja nisam bila vredna njega, a svi mi govore da on nije bil mene....ma neznam više ni sama....ali samo znam DA GA JOŠ TAK VOLIM DA BI SE BACILA S OSMOG KATA ZA NJEGA!!!!!!!!! šmrc...idem sad jer bum se rasplakala ( VEČ PO STOTI PUT!!! )moram se malo i učiti, sutra pita zemljopis, knjigu nisam otvorila!! a i sad dok ju bum, nebum se mogla nikaj učiti, zato jer mi OVAJ nejde van z glave i srca....šmrc


i samo to.......
ZA TINU: DRAGA,JAKO MI JE DRAGO ŠTO TI JE ŽIVOT KRENUO DALJE...ŠTO S NAŠLA NEKOG KOGA VOLIŠ I TKO VOLI TEBE....DRAGO MI JE ŠTO SI BIVŠEG DEČKA BAREM DJELOMIČNO ZABORAVILA, I ŠTO MOŽEŠ UŽIVATI U ZAJEDNIČKIM TRENUCIMA SA SVOJIM SADAŠNJIM DEČKOM.....ŠALJEM TI PUNO PUSSEKA, I DRŽIM FIGE DA TAK NASTAVIŠ!!! ;)))))))))))))))))
ZA ŽANU: ŽANČI, DRAGO MI JE I ZBOG TEBE.....NEMAŠ POJMA KAK.....VJERUJ IVANU MA KAJ TI GOVORIL TAJ ŠIPUŠ KOJI JE MENI ZASRL VEZU.....DRAGO MI JE DA STE OSTALI SKUPA, JER DA STE PREKINULI, I JA BI MORALA BITI DODATNO TUŽNA ZA ZBOG TEBE, JER BI ONDA I TI PATILA....TAK DA....DRŽITE SE SKUPA ;)))))
ZA SVE OSTALE:HVALA VAM SVIMA NA PODRŠCI, POTPORI, SAVJETIMA, KOMENTARIMA, MA SVEMU!!! PUNO VAM HVALA, TO MI PUNO ZNAČI.... SVE VA SVOLIM!! ;)))))))))


- aha, baš....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us- ovo je nažalost puno točnije, ali kaj mogu kad ga taaaaaak volim...to me ubija...šmrc...


- to sam ja - lonely


- i am broken

- ali još te volim


- da objašnjavam?

- 17:43 - tell me something (22) - Troši boju - nest...