....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

srijeda, 23.11.2005.

...ejjjjjjjj......

...samo da se nakratko javim....sad sam upravo napisala lektiru....mislila sam si ono:joj glupa lektira, još i to moram!!! ali knjiga je fakat bila OK imali smo '' Mali princ ''.stvarno je dobra! nisam mogla vjerovati!! ali je bilo dosadno pisati....ova naša učiteljica je jako zahtjevna! moramo napisati najmenje 12 stranica u bilježnice da dobiš 5...užas...i sad sam ja to sve napisala......da,da....več me ruka boli od svog tog silnog pisanja....sutra vjerojatno dobijemo ocjene iz povijesti....mislim da budem dobila 4, ali budemo vidli.....sve je moguče...možda i dobim 3 možda 2, možda 5 a možda 1...hehe...dobro 1 i 2 valjda nebude!!!ali ostalo je moguče......i svakak se bliži petak, moram to napomenuti, makar znam da več okrečete s očima jer stalno govorim o Paškiju ;))))))))) ali morate shvatiti da sam zaljubljema do ušiju!!!!hehe.....u petak pišemo engleski, ali za test iz engleskog se nikad nisam učila pa se nebudem niti sad, a skoro uvijek dobim 5 , i mislim da sam jedanput dobila 4......engleski mi jednostavno ide.....u ponedjeljak pita zemljopis, a ja bi se trebala naučiti i javiti, tak da dok tata vidi 3 da se bar malo sredi dok vidi i 5 pokraj trojke haha.....( inače uvijek ide mama na roditeljski, ali sad nebre.... ) a i bolje je da tata ide ( VALJDA!! ) uuuuups...malo sam se raspisala...mislim, pisala bi ja još puuuuuuno dulje ali još si nisam napisala zadaču iz matke i još se moram stuširati.........kiss...

PAŠKO VOLIM TE ! ! ! ! ! ! ! ! ! !