....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

nedjelja, 20.11.2005.

...kao što sam obečala.....

evo mee.....rekla sam da budem se javila navečer, pa evo me....od kud da počnem? možda petak? da! bila sam mu na treningu :)))))))))) i razgovarali smo se i sačuval je jednu žvakaču samo za mene :)))))))))) aha......i sad mu je novi nadimak ( ja sam mu ga dala naravno ) : PAŠKO PATAK.....hehe...sigurno se pitate zakaj....e, pa, Ria mi je rekla da se more glasati kak Paško Patak, pa sam ga ja u petak nagovarala da mi to pokaže....i pokazal mi je.....znate kak je smešni?! ali i slatki, pa kad on meni nije slatki?! :))))))))))))))))))) i to mi je bilo taaaaak smešno...nebrete vjerovati....da sam to morete čuti.....i od onda ja njega zovem Paško Patak....on je MOJ Paško Patak......aha, ali samo moj!! bila sam mu u subotu i na utakmici, pozval me je....igrali su protiv mlađih pipači....i pobjedili su naravno....i poslije je opet došel k meni gore ( u tribine )......Žani je Beba odma pobegel doma jer se je splašil kak ga je pogledala dok je došel k njoj...hehe...šalim se!!! tam mu je bil tata, pa je s autom moral brzo iči doma.....ja imam sreče da moj Paško Patak ( joj kak mi smešno tak ga zvati :)))))))))))) nisam naviknuta ) da on živi tam blizu i da se moremo uvijek poslije razgovarati...makar nismo sami, jer Žana i Bakšaj ideju s menom doma, pa......ali nema veze, glavno da ja njega vidim.....hehe....nadam se da budemo jedanput išli van i sami.....jer ja imam jako puno obveza, a i mama me ne pusti...šmrc....jedva me pustila njemu na trening, a onda sam ju još 3 vure nagovarala da me drugi dan pusti na utakmicu.......moja mama...kaj je to dosadno biče......nevjerojatno!!!!! samo se učiti moram i imati sve petice u imeniku......ali uživam u trenucima dok ga vidim, dok sam s njim i blizu njega....ljudi, to vam je veeeeeeeeelika...........


L J U B A V


da, da........kissam vas sve koji me čitate, a posebno NJEGA!!!! :))))))))))))))))))

- 22:49 - tell me something (15) - Troši boju - nest...