....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

četvrtak, 17.11.2005.

još uvijek nebrem vjerovat!!!!!!

ej, ljudeki.....znate kaj?

ISPRAVILA SAM SI BIOLOGIJU!!!!!!!

još uvijek nebrem vjerovati.....pitala je mene, Žanu i Klaru i sve tri smo dobile 5.....mislim znale smo, a i ja sam se tak dobro naučila da bi mogla na natjecanje iz te cjeline :P mislim, sve za njega, ne?? mama mi je došla iz bolnice...kaj da velim...nije tak loše, sad se ne dere tolko jer...ma znate več....rodila bu svaki čaš pa.....ali drugi tjedan je roditeljski....d skratim...NADRAPALA SAM!!! hehe...ali bar je veča šansa da mu sutra idem na trening :P i danas smo pisali matku....mrzim te testove....na satu uvijek sve znam riješiti, dok učitelj postavi zadatke, a ovi štampani testovi su jaaako teški....skoro nikaj nisam skužila!! hehe....sutra pita povijest, i pišemo zadaćnicu, a ja se još nisam niti naučila, niti napisala....tak da...nažalost moram iti učiti i piSati.....hehe.....idem ja sad....držte fige da sutra idem na trening!!! bokić.........


pozdraff NJEMU.....I VAMA!!!!!!! :))))))))))))))))))

- 20:52 - tell me something (20) - Troši boju - nest...