....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

utorak, 15.11.2005.

...ako nejdem, ja se ubijem!!!!!!

evo i mene......dobila sam 3 iz biologije....jedan bod mi je falil do 4....a testovi su bili jako teški....i sad je mama poludela ( nakar je u bolnici ) i rekla je tati da me nesme nikam pustiti......mislim ono....NJEGOV TRENING!!!! ako treba, pobegla bum od doma kroz prozor, ali idem mu na trening....a i mislim da bude me tata pustil.....to sam sad tak veli da se više učim, ali ak me ne pusti....ja iskreno velim, pobegla bum....MORAM ga videti....poludela bum......ali nebumo sad samo o tužnim stvarima....več par postova pišem samo o tome kak ga nisam vidla, ........Ria me zvala i rekla mi je da mi ON šalje pozdrave s puuuuuuuuno uskličnika.....hehe.....ali s puuuuuuuuuno uskličnika.......joj, neznam kaj da više pišem......e, da....Šipuš ( Ivek ) mi je dones slike iz Pariza na CD-u ( on je s njim u klubu ) slika ima jaaaaaaako puno, ali budem stavila jednu koja mi je najdraža......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to su Martin (desno ) i Beba ( lijevo )....mislim....fotka je zakon.....i baš su dobro ispali ( makar On meni uvijek dobro ispadne :))))))))))))))))))))))))

idem sad jer neznam kaj da više pišem.....

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliki pussek Martinu koji JOŠ nema novce na mobitelu i kojeg nisam vidla JOŠ od nedjelje :(((((((( ( ali zdržala bum ja to, VALJDA ) voooooooooolim gaaaaaa!!!!!!!! puno pozdraffa šaljem i svima vama koji me čitate!!! :))))))))))))))))))))))) ( komentirajte me!!! )

- 22:01 - tell me something (14) - Troši boju - nest...