....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

ponedjeljak, 14.11.2005.

...volim stavljati slikice :)))))))

heeeey....probudila sam se jako rano...idem na informatiku za jedan sat...tak da sam došla malo prije da stavim nešt slikica....pisati vam sad trenutno nemam kaj jer sam jučer pisala, a danas ujutro mi se nikaj nije dogodilo :)))))))))) tak da bi vam mogla pisati o njemu, kak ga volim, i tak, ali to sve piše i ovom prijašnjem postu, malo dolje.......mislim, nemojte se nadati, budem ja još o njemu pisala.....hehe....ali sad mi se da stavljati malo slikica pa evo......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to je moj medo. tata i mama su mi ga kupili prije par godina. obožavam ga!! :))))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- Leo se na mojem ročkasu staaalno vozil u tim kolicama...hehe....inače su to za neku sestrinu baby born ili kak več........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-...hehe....to je Jana....kaj nije smešna!?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to su Jana i moja sestra.....izvađale su gluposti...a kaj bi one dve drugo i mogle....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-aha! našla sam još jednu, makar se ne vidi dobro.... :))))))))))))))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- ovo vam je moja kuća iz zraka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to su moj frendice na 8. ili 9. ročkasu.....haha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to je bilo prije oko5 godina...nastupala sam s frendicama ''Tri praščića i vuk'' a ja sam bila vuk :P


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- hehe....tata, moj bratić Filip, sestra i ja na skijanju u Tri Kralja...prije 5 godina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- Ria i ja prije 4 godine (2001. godine) bile smo nerazdvojne.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- na ljetovanju 2003....Ria i ja smo uvijek bile skupa i svašta izvodile....


a sad moram iti na informatiku..... šaljem Martinu jedan biiiiiiig kiss!!!!!!!!! :))))))))))))

- 07:37 - tell me something (21) - Troši boju - nest...