....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

nedjelja, 13.11.2005.

...utakmica...

hey....danas sam mu bila na utakmici.....znate kak je on slatki dok igra!? još je k tome jedan od najboljih igrača u klubu.....igrali su dvije utakmice i obadvije su pobijedili......jua sam mu na početku zaželjela sreću :)))))))) i onda je sve bilo OK.....1. utakmicu su završili s sjajnim rezultatom od 14 golova razlike za njih!!! a 2. su igrali odmah nakon 1, tak da su bili jako zmučeni, onda su pobijedili s 6 golova razlike.....uglavnom, stalno me gledal i smijal mi se....i ja njemu, naravno!! :))))))))) posle se oblekel i stušilral ( njemu treba pol vure da se stušira!!!!!! ) o onda su on i Beba ( ŽAnin dečko ) došli k nama gore na tribine....onda smo se negde 1 sat razgovarali o svemu i svačemu.....hehe...Žana i ja smo si kupile svaka jedan paket žvakača, i obadve smo dvije zadnje sačuvale za njih ;)))))))) a taaaaaaaaak mi lepo biloooooo.......sad budem opet morala izdržati sve do petka da ga vidim :((((((((((((((( još niti nema novce na mobitelu!! :(((((((((((((((((((((((((((( ali izdržala budem ja to....sve za njega!!! :))))))))))))) nebrem vjerovati kak sam ja zaljubljena, ali se moram i nekja učiti, jer ak tak nastavim kak sam sad, nebu dobro, iz zemljopisa imam tri trojke!!! ali nadam se da bum si to ispravila.....sutra pita zemljopis, u utorak povijest i biologiju, u srijedu dobimo ocjene iz kemije, četvrtak pita fiziku i petak opet povijest.....pa ja bum znorela s tom školom!!! kosa mi se zdigne dok čujem za tu riječ!! UŽAS!!! a ja to sve moram trpeti da dojde taj petak i da mu idem na trening i da ga vidim.....a tak je slatki dok trenira ;)))))))))))))))))))) obožavam ga gledati dok igra, a još više obožavam dok je pokraj mene......... opet mi leptirići lete po cijelom tijelu, i gledam njegov prekrasan osmijeh......sve bi dala da ga morem gledati i sad, sutra, ma cijeli život!!!!!!!!! jednostavno volim kad mi je blizu i kad razgovaramo.......obuzme me takva sreća, da vam to niti nemogu opisati........lijepo mi je sad, dok zatvorim oči, na trenutak zaboravim školu, zadače, učenje, ocjene i mislim na njega I NA NJEGOV OSMIJEH....uvijek, ali uvijek dok zatvorim oči vidim njega i njegov osmijeh........shvatila sam da nikad nisam bila tak zaljubljena kak sam sad........ i s ponosom mogu reći da..... JE ON MOJA 1. PRAVA LJUBAV U ŽIVOTU..................

Šaljem mu jedan veeeeeeeeeliki kiss!!!!





........i evo vam jedna njegova slika,( imam samo dvije negove fotke, jedna je več negde na blogu u boxevima objavljena, a evo idruge, samo te slike imam!! ) neznam ako bude vam se viđal, ali meni se sviđa i to jaaaaaaako i volim ga!!!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


P.S. nadam se da vam se sviđa moj novi dizajn!!!

- 19:11 - tell me something (5) - Troši boju - nest...