....I aM bAcK, nO mOrE sAdNeSs !!!

nedjelja, 06.11.2005.

.....čitajte!!!!! ( ili nemojte....)

ovaj, prvi dio posta rezerviran je samo za Riu!! danas joj je rodendan, pa........

Glitters

GlittersGlittersGlittersGlittersGlittersGlitters GlittersGlittersGlittersGlittersGlittersGlittersGlittersGlitters GlittersGlittersGlitters


a sad drugi dio posta......

jučer sam bila na proslavi Riinog ročkasa i bilo je ZAKON!!! pogotovo zato jer je pozvala jednog dečka koji je meni jaaaaaaako sweet!!!!!!!!!! i to jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako!!!!! prije mi nije bil tak jako kak sad, makar smo se družili..... neznam ni sama kaj mi je došlo, ali.......i sad bi ja vama mogla tu pisati cijeli roman, ali moram se iči učiti biologiju....u utorak pišem!!!! veliki pozdraff svima koji me čitate, a njemu jedan mali kissich......



Glitters






- 15:51 - tell me something (12) - Troši boju - nest...