srijeda, 09.01.2013.

Važne su samo tvoje želje...



Ovaj post posvečujem svima onima koji svoju odjevnu kombinaciju sastavljaju na osnovu mišljenja drugih...



Dali ste se ikada zapitali dali imate potpunu slobodu kada je riječ o modi?
Dali vas je ikada zabrinjavalo što će drugi komentirati kako ste se obukli,
kakve ste to cipele kupili?
Jeste li se ikada sredili a zatim presvukli jer mislite da bi vas mogli pratiti čudni pogledi ovoga svijeta?




Odlučila sam s vama podijeliti ovu svoju kratku priču jer znam da postoji mnogo djevojaka
koje su se našle sa istim "problemom" kao i ja.
7.1. sam napunila 19.god., još sam mlada i trebam uživati u onome što volim.
Volim iste stvari koje sam volila i prije samo sam sada odlučila i nositi ih.
Ne znam dali bi mi to trebala biti dobra ili loša strana, ali meni je uvijek prestavljala lošu, riječ je o mojoj visini, odnosno, mojih 180.cm.




Visina mi je uvijek prestavljala problem jer ima jedna stvar koju jednostavno obožavam, a to su cipele na petu.
Kakve god da bile, crvene, plave, žute, crne, crvene, otvorene ili zatvorene, sa niskom ili viskom petom, stvarno nije važno, meni bi se svidjele...
Ali uvijek sam mislila kako to ružnno izgleda, vidjeti curu koja je i inače visoka u visokim cipelama, po prirodi dosta mršava...
Ono što je u meni uvijek izazivalo strah je to da će ljudi pomisliti da sam jedna od onih anoreksičnih djevojaka koje se šetkaju po modnim pistama...
Mi smo iste, viskoke, mršave, ali postoji jedna razlika, a to je da se ja nikada nisam voljela izgladnjivati radi boljeg izgleda...




Za sam svoj 19. ročkas razmišljala sam o svemu tome i napokon odlučila da su važne samo moje želje, da je važno sam ono što ja odlučim...
Svojih 180.cm trebam smatrati darom, a ne smetnjom, trebam to iskoristiti...
I ne smijem se više osvrtati i gledati na ono što je bilo prije...
To je bilo tako lako za shvatiti a meni je trebalo tako dugo...
Ali bez obzira na to odlučila sam odmah krenuti u akciju i kupila sam si predivne žarko crvene gležnjerice...
I mislim da sam dobro napravila... sretan




Znam da postoje mnoge kao ja, možda ne sa istim problemom, ali donekle sličnim...
Samo vam želim poručiti da nije važno što misle drugi
već što vi mislite i što vi volite,
pa onda i uživajte u tome! sretan



- 11:29 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2013  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (6)
Studeni 2012 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što jedna dama poželjeti može...... <3 sretan

Linkovi

Moj gmail na kojem mi se svakako možete javiti sretan
magdalenalucic94@gmail.com sretan