HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < Hellou! - Opichenenantu - Blog.hr }

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

ma svasta :P



Image and video hosting by TinyPic

Linkići koje ja posjećujem ;)

Aimee-->moja jako draga frendica...stvarno ju volimkiss
Kikyca-->ma ludacha ;)
Annie-->hihi..neam komentara za nju...lol..ma super je onathumbup
Broken Angel-->zanimljiva cura :P
Death Doll-->cura s fora blogom
mala punkerica-->
EMO girl-->totalno emo XD
Eat My Gummy Bears
Filip

About us ^^


Slikice i gluposti XD xD

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Sayings Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Punk Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Punk Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Lyrics Icons


ponedjeljak, 29.09.2008.

Hellou!

Eo mene,nazad ^^ Sljedeci post bu vam pisala blinky. Pisala bi ona ovaj ali do 1.10 nemre na internet,pa pricekajte jos par dana ^^ yesyesyes
I kaj da vam kazem,napisem? Eto sve je okay,sutra Blinky i ja dezuramo pa cemo se ispricat i zabavit smijehsmijehsmijeh Ipak se mi uvijek ludiramo zubo Zato nam nikada nije dosadno,bez obzira kaj nekad znamo ispast fkt budale i osramotit se,ali who cares? We don't! thumbupthumbup Treba uzivat i zajebavat se rolleyesrolleyes .
Uf,malo sam pogledala nase stare postove...hehe...kako mi je zbog nekih sad neugodno..rolleyesrolleyes .
Mislila sam ih izbrisat,ali necu...nekako mi je drago ponekad se podsjetiti kaj se događalo prije nekih par mjeseci,makar mi se to sad čini fkt davno...ko da je bilo prije nekih godinu,dvije a ne prije nekoliko mjeseci...sretansretan
I kao sto mozete zakljuciti tajanstveni(zaboravljeni) je zaboravljen smijeh
Mozda se pitate: kaj se dogodilo s nama? Odgovor je jednostavan,nish ,da tako je nish ^^ sretan Cudno,ha?
Pa mogla bih vam ispricat zas i kad i kaj i zbog cega,ali to je jedna duga prica ko ju nekako ipak rađe drzim za sebe.
Who knows,mozda vam jednog dana i ispricam sretan
Svasta je moguce.
-->I kako je moj love life sad?
Pa prilicno dobar zubo Ima jedan mali u mom zivotu..cudno kak ga prije uopce nisam dozivljavala,mislim jesam,ali nekako sam ga oduvijek micala od sebe...weird,ha? yes
No,sad vise nije tako...things are different yes
Jesmo li skupa? Khm...da i ne yes
Ne bih jos o tome...hehe...thumbup Nekom drugom prilikom cu vam ispricat yes I to bu bilo ubrzo cerek
I ugl...da I miss him! cerekcerek a micek moi zubo
Joj,moram prestat,opet cu se sva raspekmezit...XD a to ne volim..haha...smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

I hmm...da..mojoj dragoj Blinky ^^
Gle,fkt si special i my best friend sretan
I vjeruj mi,sve ce bit u redu.Znas da sam u zadnje vrijeme stalno u pravu wink
Tako da,pls,be hepi,jer bu sve okay i savrseno thumbup
To ti obecaje vjecni optimist smijeh
Imam predosjecaj ...hahi...znas ti dobro o cemu ja govorim cool
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh


I tako,ljudi...nije da sam se raspisala nes,al ono,tek tolko da znate da sam ziva zubo I da vam malo javljam kaj se događa tak da budete upuceni =))))) yes

Oh,P.S.
Vedran,lud si i ti tvoj komentar zubozubo Fkt si opichen i preeeesmijesan. Drago mi je kaj imam frenda poput tebe wink

Pa ljudi...to bi bilo sve od mene za danas.Javim vam se uskoro kisskisskisskiss
Pozzzzzzz svima od mene ^^

- 20:23 - Komentari (0) - - printaj - §

<< Arhiva >>

0