< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ja....

Who am I?
- Zovem se... Nikolina
- Živim u... Dišniku
- Idem u 1 e. Tehničke škole u Kutini
- Rođena sam... 20.10.1993.
- Volim... Izlaske subotom, frendove, sladoled...
- Izlazim u... Amazonu i Spitzu...
- Ljubav... Hm...


....zanimljivosti.....
Ženske grudi muškarcima produljuje život

Nakon pet godina istraživanja u tri bolnice u Franfurktu, dr. Franz Eping zajedno je s kolegama istraživačima utvrdio kako gledanje bujnih ženskih grudi može biti i te kako ljekovito za zdravlje muškaraca, odnosno da im može produljiti život.

Slikice...

Frendovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja....
Image Hosted by ImageShack.us


Opet ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mile thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Lorena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tihana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tihana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MoJ FriZ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


EVO MALO VICEVA....

Prvašic pita tatu:
-Tata, kako sam ja došao na svijet?
-Pa, sine, donijela te roda!
-E, tata, ti svašta jebeš!


Kupio Haso Mercedes i pozvao Muju da se malo provozaju. Prije semafora auto pocne kociti. Pita Mujo: - "Šta je to Haso?"
Haso mu odgovori: - "ABS."
Nakon nekog vremena kupio Mujo "ficu" i pozvao Hasu da se provozaju. Prije semafora Mujo pocne kociti i jedva stane. Pita ga Haso: - "Šta je to Mujo?"
Mujo mu odgovori:- "ASS."
Pita ga Haso: - "A šta je to?"
Mujo mu kaže: - "Ako Stane Stane.


Pita Mujo Fato " Gdje su mi bolan moje golf carape ? " a ona ce " Pa koje su to ? " a on ce " Pa one sa 9 rupa ! "

Cestita djed unuku 1. rodendan na radiju uz poruku:
DABOGDA ŽIVIO JOŠ TOLIKO!


Natjecali se Amerikanac, Francuz i Crnogorac di ima jaca jeka. Kaze Amerikanac ja se popnem
na kip slobode, viknem zivila Amerika ono 2 sata odzvanja zivila. Kaze Francuz ja se popnem
na Eifelov toranj, viknem zivila ljubav ono 6 sati odzvanja zivila. A kaze crnogorac ja
se popnem na Sandzak i kazem zivio rad, ono tri dana odzvanja Jebo te otac.


Kako se sklapa posao
Otac: "Želim da oženiš djevojku po mom izboru".
Sin: "Ne, sam cu odabrati ženu svog života!"
Otac: "Ali ta djevojka je kcer Bill Gatesa."
Sin: "Opa, u tom slucaju.... OK"
Nakon toga, otac odlazi do Bill Gatesa.
Otac: "Imam idealnog muža za vašu kcer."
Bill Gates: "Ali moja kcer je previše mlada za udaju!"
Otac: "Ali taj mladi muškarac je podpredsjednik Svjetske banke!"
Bill Gates: "Opa, u tom slucaju... OK."
Na kraju, otac odlazi u posjet predsjedniku Svjetske banke.
Otac: "Imam jednog mladog muškarca kojega bi preporucio za
podpredsjednika."
Predsjednik: "Ali vec imam više podpredsjednika nego što cu ih ikada trebati!"
Otac: "Ali taj mladi muškarac je oženjen za kcer Bill Gatesa."
Predsjednik: "Opa, u tom slucaju.... OK."
TAKO SE SKLAPA POSAO!

Kako ljudozderi nazivaju trudnice?
- Kinder surprise.

neke ''gluposti''

Vrijeme provedeno u školi
psihicki je proces gubljenja
mladosti!!! cerek


Kad si shrvan do boli i nitko te ne voli,ne daj dušu stock coli,
ne daj stotku za još jednu votku,nego reci jednom se živi i raspali po pivi!!! party


...GLUPOSTI....

...nesposobni su sposobni sposobne uciniti nesposobnima!!! smokin

Zašto nas profesori ispituju?
- da i oni nešto nauce...


biser iz škole...istinit!!!
Ulazi profesor u razred i pita ucenike...
-Ima li ko punjac za mobitel?
pita njega ucenik- Za koji mobitel?
-a profesor ce- Za 098!!!


.... Škola je jednostavno sve šta mrze mladi!!!

Zgodno!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Ivan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Evo još par "pjesmica"

Na jednoj staroj klupi
u zadnjem dijelu škole,
velikim slovima piše
ON I ONA SE VOLE
Ali kao kap kiše,kad vrijeme
sve izbriše,
velikim slovima piše
ONI SE NEVOLE VIŠE
Ali kad dođem na tu klupu
i kad se sijetim da sam bila mlada,
velikim slovima napisat ću
JA NJEGA VOLIM I SADA

budi uvijek blizu,za ruku me primi,
snazno me zagrli, k sebi me privini...
budi mi utjeha, budi moje sve...
...i kad zivot prode, NE OSTAVLJAJ ME


kazes da me VOLIS,
pricas mi o sreci...
veliki si "frajer"
al ja sam jos veci...
mislis da vjerujem u
te tvoje lazi...
e pa nadji sebi neku
glupacu i sve joj to kazi!

Otisao si od mene iako ja
nisam bila kriva, voljela sam
samo tebe i voljet cu te dok
sam ziva ! Otisao si jednoga
dana proljetne su bile noci..
Otisao si i ostavio me samu...
Pozeljet ces jednom...
ljubav nasu ZAKOPANU !


zApAMti oVo...
1. Na svijetu je sigurno dvoje ljudi koji bi umrli radi tebe.
2. Najmanje 15 ljudi te voli na neki nacin.
3. Jedini razlog zasto bi te itko mrzio je zato sto bi zelio biti bas kao i ti. 4. Tvoj osmijeh moze donijeti srecu svakome, cak i ako mu nisi drag. 5. Svaku noc NETKO misli na tebe prije nego otide spavat. 6. Nekome znacis sve na svijetu. 7. Ti si poseban i jedinstven. 8. Netko za koga ne znas ni da postoji, voli te. 9. Kad napravis i najvecu pogresku, nesto dobro izade iz toga. 10. Kad mislis da ti je cijeli svijet okrenuo leda, pogledaj ponovo.
11. Uvijek zapamti komplimente koje si primio. Zaboravi bezobrazne uvrede.


NE ODBACUJTE IH OLAKO...

Ako umreš prije mene,
Pitaj možeš li povesti prijatelja.


Doživiš li stotu, ja cu živjet
Jedan dan manje od sto godina,
Tako da nemoram živjeti
Bez tebe.


Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje;
Vrijednosti mu se prepoznaju tek
Kad se izgubi.


Pravi prijatelj je onaj
Koji ulazi kada
Ostatak svijeta izlazi.


Otac je uvijek govorio:
Kada umreš, ako si imao
Pet pravih prijatelja, imao
Si divan život.


Ako bi svi moji prijatelji skocili
S mosta, ja nebih skocio s njima,
Bio bih dolje da ih uhvatim.


Oslonit cu se na tebe
A ti se osloni na mene
I bit ce sve uredu


Prijateljstvo je jedan um u dva tijela.

Ne hodaj ispred mene,
Možda te necu slijediti.
Ne hodaj ispred mene,
Možda te necu voditi.
Hodaj uz mene i
Budi mi prijatelj.


Svi cuju što govoriš.
Prijatelji slušaju što
Govoriš.Najbolji
Prijatelji slušaju i što
Ne govoriš.


Prijatelj je onaj tko poznaje
Pjesmu tvog srca i može ti
Ju otpjevati kad zaboraviš rijeci.


Idemo razlicitim životnim
Putevima, ali sve jedno kuda
Idemo nosimo dio jedan
Drugog.


Prijatelji su Božji nacin kako se brine o nama.

Stranci su samo buduci
Prijatelji.


nedjelja, 29.06.2008.

Here I am... Again...

Hy ljudi... Ne ostavljate mi baš nešto komentara... nono pa zato ne pišem postove tako često... Ispričavam se što ni ja vama nisam ostavljala komentare... Ne radi mi tipkovnica pa se služim nekom pomoćnom dok ne kupim drugu... Ma katastrofa... Čim kupim ostavit u vam hrpu komentara, može? Evo da krenem o nečem zanimljivom... Zadnji dan škole... Bilo je super, zijev došli smo u pidžamama pa se Jakov skidao, većinu vremena u školi proveo u boksericama... naughty ma svi izvodili gluposti... Ja sam sjedala sa Svenom, ustvari pazila da ne napravi neku glupost... Al nisam baš pomogla, Medi je nešt opsovao pa mu Bartoničekica pametovala... Al stvarno, koji je Medo debil... no Ja i Sven imali prosjek 4.4 i neće nam dat da odgovaramo za 5... cry Poslije škole... FEŠTA!!! party Na početku super, pa Delukica zaključala piće, i Velju unutra... al ok... Onda roštilj... fino... njami Veco, svaka čast...bit ćeš ti dobar kuhar... thumbup Navečer se svi ponapijali... Uglavnom, meni je bilo super na fešti... Nećemo u detalje... fino Samo što je došlo par nepozvanih ljudi...al ok...
U petak smo bili na gariglazbijadi... Bilo je ok, malo smo bježali od murje... rolleyes U subotu smo ja i Tiki bili na kramu... Ona je upoznala jednog dečka, stvarno je super, to je sve što smijem reći... thumbup Bravo, Tiki... thumbup Ja sam plesala s Rašom cerek, ustvari pokušavala sam ga pratit... I Tihanin plesač me počeo učit plesat al... Nema šanse da naučim... cry Nikako da počnem pratit muziku... Ajoj sutra upisi... Ma valjda će me primit... zalivenTo je sve za sad, pozz... mah P.S. Tiki, drži se ti njega, super je! Baš ste mi slatki! Pozz mah

|Komentiraj 14| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.