only

nedjelja, 31.10.2004.

Subota veče

Sinoć mi je bilo zaista lijepo u gradu. Posle duže vremena, što iz objektivnih što iz ne toliko objektivnih razloga, okupilo se staro društvo. Bio je to pravi muški izlazak, uglavnom smo zezali ili bolje reći zajebavali jedan drugog oko raznih stvari, koga cura najčvršće drži u šaci, koga gledaju najbolje ribe (ako uopšte koga od nas gledaju), ko je imao najbolje fore kad je muvanje cura u pitanju itd. i tome slično...

Kao i uvjek u takvim prilikama popili smo sigurno jedno 6-7 tura, a pošto nko od nas u zadnje vrijeme nije baš trenirao, brzo je počelo da djeluje na nas, što se ubrzo vidjelo po našim umornim i pospanim facama.

Komada je bilo sinoć u gradu, ali se izgleda još nije ustalila prosječno količina lijepih cura koje obavezno izađu subotom veče u grad, jer je valjda propustiti subotu veče za njih nešto najgore.

Zbilja i ja imam nekoliko drugarica kojima je subota veče najvažniji dio sedmice. Nikad to nisam razumio do kraja, jer meni zaista nije važan kvantitet već kvalitet izašlog naroda, i potpuno mi je svejedno, tj. bolje da kažem mnogo mi je draže izaći utorkom ili četvrtkom, kad je manja gužva i kad je mnogo lakše uspostaviti normalni ljudski kontakt, mislim konverzaciju...

Najjača priča sinoć je svakako bila o najboljoj skrivenoj kameri koju nisam odgledao, ali je samo njeno prepričavanje bilo vrh!

Kao snimala kosovska televizija skrivenu kameru u Prištini, i došli oni na ideju da u jedan kafić u Prištini pošalju tipa obučenog u uniformu srpskog specijalca. I ulazi on u kafić pun ljudi, svi ga gledaju sa čuđenjem a on njima na srpskom kaže – Dobro veče! Pola kafića zbunjeno odgovara dobro veče, a pola nemože da vjeruje svojim očima. A specijalac hladno ljudima vikne – Ovo je racija, vadite lične karte! I krene on tako da legitimiše narod po kafiću, i tako sigurno 2 minuta gleda lične karte, i kad je već bila frka – kaže specijalac i dalje zbunjenom narodu – Pa ljudi ovo je skrivena kamera!!

Jutros sam se probudio negdje oko 10:30 i baš sam se obradovao kad sam upalio TV i vidio da je 9:30. Uvjek sam volio ovo zimsko vraćanje sata unazad. I kad god se sat vraća unazad i pomjera unaprijed sjetim svog pitanja kojeg sam postavljao tati i mami kad sam imao 3-4 godine. Pošto su uvjek na TV-u govorili kako se sat vraća u 3h ujutro, ja sam svaki put pitao – Jeli tata, a da li to moramo da se budimo u 3h ujutro da pomjeramo sat? To nemože ujutro da se uradi?

Zar nije vrh pitanje!?

- 15:24 - Komentari (13) - Isprintaj - #