Okretanje

utorak, 23.10.2007.

E sad idem kpit bon i uplatit opkladu. i, kako ste mi?

Nema mi do njenih očiju...kad ih ne vidim snovi počinju...













Kako se kaže

Najviši francuz – Doseže Plafon
Lovački pas na mađarskom – Lajoš Košut
Najsumnjičaviji kinez – Sum Njam
Najgladniji kinez – Njam Njam
Silovanje na mađarskom – Jebeš nepitaš

Mlađini anagrami:

Žuti jarak – Tuži Rajka
Grupa lopova – Pruga polova
Mokra krpa – Makro park

Smiješno spajanje

Ilegalan Shearer
Pobjesnjeli Max Planck
Gedora Pejačević
Ananas Sharbini

Visovi

Kako upotrebljavati rijec "J"
AGRESIVNO: "Jebi se!"
DISKVALIFICIRANO "Sjeban/a je!"
DOBROHOTNO: "Jebo moju pomoc!"
DOZLOGRDNO: "Nemoj zajebavat!"
FILOZOFSKI: "Kome se zapravo jebe?"
IDENTIFIKACIJSKI: "Ko si ti, jebo te?"
IGNORANTNO: "On/a je jebeni/a glupan/glupaca!"
LIJENIMA: "Jebat ga/je!"
NAREDBENO: "Idi, jebi se!"
OCAJ: "Eh, jebi ga!"
OHRABRENJE: "Samo ti jebi"
PASIVNOST: "Jebo mene!"
POBUNA: "Jebo sve!"
PORICANJE: "Neces ti mene zajebavat!"
RUZNOCA: "A, sto si jeben/a!"
SUGLASNOST: "Jes, jebo me svak!"
U NEVOLJI: "Reklo bi se da sam sada najebao/la!"
ZBUNJENOST: " U, jebo te!"

Zašto se umirovljenicama ne preporuča seks s vršnjacima? Da ne dobiju salmonelu od starih jaja.

Pita učiteljica ivicu čemu služi biber. Kaže on da služi za spavanje. Pa kako ivice – upita učiteljica začuđeno. Lijepo, kaže on, kad mama i tata odu u sobu spavati, tata kaže 'ajde da ti jednom zabiberim pa možeš spavat'.
Šta je to kad Zdravko Mamić šuti pola sata? – Pola ure kulture.


Pita mladić djevojku : Bi li mi dala za milijun kuna?
Bih – kaže.
A bi li mi dala za pet kuna?
Što ti misliš, tko sam ja? – razljuti se ona.
Utvrdili smo tko si, sad se cjenkamo! – mladić odvrati.

Šta zapravo znači

207. Supruga – Pruga koja ide odmah uz glavnu
208. Neumoljivo – Popaj Šiptar objašnjava ženi koji je to grad u bosanskom primorju
209. Omamiti – Izjava iznenađenosti shvaćanjem da sugovornik govori o majci
210. Čarape – Ljepota zadaha iz usta (Ajmo enigmatičari!)
211. Karavan – Ono što moraš učiniti prije najlijepšeg trenutka ako nemaš kondom
212. Žustrina – Stričeva žena iz Županje
213. Kajmak – Purger se čudi sadržaju u štrudli
214. Dimnjak – Para iz ustiju magarca
215. Stol – Stotinu L-a, više matetematički...
216. Ustajanje – Ono čime mlada ovca jede
217. Karabaja – Bećar koji radi 'one' stvari
218. Trsat – Ura koja radi 'Trrrrrr!!!'

Poz od Mankija heehehuhuhu











- 14:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #