<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
I COME BACK IN STILE....BELIVE ME.... - One world, one girl, one blog - Blog.hr
29.11.2008.
I COME BACK IN STILE....BELIVE ME....
HeLLo piplsiii.....I come back....ah...nisam mogla dugo
izdržat bez bloga.....moram ja nekom govorit šta je bilo
na moru....u školi i tak te sitnice..ja sam se zabavila...
BELIVE ME I DID..nut....malo sam se bolje upoznala s engleskim
jezikom....jel tak Mirna??? LoL.....i tak....nadam se da ste
se i vi super proveli.....što se tiče škole.....sve je naj naj....
thumbup.....ovako pravilo number one je da ostavljate po
dva koma jer ja toliko vraćam....znate....neda mi seeesmokin..
idem ja sad...moram uredit blog...boxeve....avatar....linkove...
i tak to....ajd ....fino....pozzzzam vas....Lolim vas mucho...
heh čak mi i španjolski il već koji jezik dobro ide....LoL...
pu$$@ & hug by: Crazy in love
see yafino

P.S. Hrvatska je pobijedila u rukometu protiv Egipta....hrvatska
Hrvatska je pobijedila u rukometu protiv Austrije....hrvatska

Weeeeee!!!!!!!!!!rofl
>
21:38 - Komentiraj ( 72 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SonGs **[DraMMa Queen]**

My.......

My blog....
Šašavi blog jedne napola lude polu tinejdžerice...deadnutpartysmokinfinocerekthumbupzubocry..
ak ste šta shvatili....svaka čast...
P.S. Ofc....my blog my rules....

mY RuLeSs:

Image and video hosting by TinyPic

1. Da odmah razjesnimo nea sranja po MoM blogu
ak ti se ne sviđa imaj dovoljno hrabrosti i pogledaj u kutu imaš
crveni iks ( x ) i upri u njeg do mile
volje.

2. Anonimnim korisnicima komanje zAbRaNjEnO
tak da nemožete me vrijeđat bezveze.

3. kOmEnTiRaJ po od jedan do 10
komentara ( 1-10 ).

4. ReCi ak neš nevalja...nie problem
prepravit ću...samo NeMoJ pljuvat.

5. Ne ŠaLjI lance (ne)sreće.

6. ČiTaJ postove.....

7. ZaBaVi se na blogu.....pazi pravilo....LoL...

8. Ak me želiš upoznat javi mi se pre msn-a...

9. Ne radi probleme ( ne svađaj se s drugim korisnicima prek mog bloga...i sl. )

10. PoŠtUj gore navedena pravila....


Me, My wOrLd.....
Image and video hosting by TinyPic

ImE: Daria
PrEzImE: *LiTtLe sEcReT*

Image and video hosting by TinyPic

VoLiM:
-smijeh
-viceve
-prijatelje
-obitelj
-BF
-MSN (dachulina@hotmail.com)
-comp
-blog
-more
-shopping
-modu...heh...


Image and video hosting by TinyPic

Ne VoLiM:
- špinat
- laž
- umišljene piplse
- ljude koji meni govore da sam umišljena,
a zapravo ne vide da su oni
ti koji su umišljeni....grrrr....
- kad mi neko prigovara da neš nisam dobro napravila



Image and video hosting by TinyPic

sLuŠaM:
sve što se može slušat....

Image and video hosting by TinyPic


ČiTaM:
- OK!
- Pobuna Pauline P. i Debela...naaajjj knjige na svijetu....
ofc PROČITAJTE


P.S.
Neću stavljat linkaće zato što mi onda neke
[osprostite na izrazu] k*** govore i dosađuju
: ZaŠt NiSi mEnE sTaViLaaa??? :
otiđite u komse i tamo si tražite blogiće...
dogovoreno???...idem sad KiSs by: **[ FaNNcy BuT DraMMa QuEEn]**

.credits.