< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

A ćega ima na ovom blogu ??!!

Hit Counter

Hit Counter


....evo vako, ode ima stvari o svirki malo u funcutima malo slika naše ekipice i tako toga uglavnom bit će svega...













--Neman van ništa posebno reć o sebi--

A ludi stipe i njegov blog, sta on more pisat nego samo pizdarije, al svejedno uđite i pogledajte

Grgac, na chatu poznatiji kao NIghtwish,car od covik al ja necu bit miran dok ga ne ošišan hehe

Petra i Ivona- a štaš više iti prićat lipo uleti i vidi

Brico, car iz Vodica, ramones 4ever

File isto ka i Brico car iz vodica, ali je ovaj zaluđen Ac-Dc on





ludilo1990@hotmail.com

[...::: One Way :::...] - Bose

international_security69@hotmail.com

[...::: One Way :::...] - Mirko

--....Ma neki poznati linkaći....--

Image Hosted by ImageShack.us


himna
s vama smo kad se pobjeda slavi
i kada od svih bolji ste i jači
s vama smo uvijek i kad se gubi
jer mi smo vaši vjerni navijači
zajedno se borimo mi
zapjevajmo zato svi
ši ši šibenka pravi je borac
uz nju se bori gorica i dolac
tako se naša pobjeda rađa
bori se skupa crnica i građa
ši ši šibenka pravi je borac
uz nju se bori crnica i dolac
bori se skupa plišac i varoš
pobjeda je naša - hoćemo koš
s vama smo prešli put do visina
onaj tko raste ponekad i pada
hrabri će momci sa baldekina
ostati ponos šibenika grada
zajedno se borimo mi
zapjevajmo zato svi
ši ši šibenka pravi je borac
uz nju se bori gorica i dolac
tako se naša pobjeda rađa
bori se skupa crnica i građa
ši ši šibenka pravi je borac
uz nju se bori gorica i dolac
tako se naša pobjeda rađa
bori se skupa crnica i građa
bori se skupa plišac i varoš
pobjeda je naša - hoćemo koš
šibenka!!!


život leti kapetane
to što fali riči
što nas manje ima
šibenska će pisma
vraćati te svima
sve je manje suza
a ti se ne ljuti
slomljena nam duša
u prsima ćuti
život leti, kapetane
mladost biži, a na srcu friži
dok nas s našeg kampanela
i sad bude od Boga batude
svoju si dobrotu ostavija svima
nekoj novoj dici igru s Baldekina
kad nediljon klapa
skupi se u kali
svi se tebe situ
kapetan im fali
a dani se vrte
ka basket, ka srića
najlipšu si priču
o mladosti priča




u duši funcutši ši šibenik... ši ši šibenik...
živim za šibenik grad funcuta
spavam na rivi
živim gdje stignem
ne mislim na sutra
na ulici govore da huligan si ti
tribine se tresu u noći toj
protivnika čemo srušiti
baklje se palu za boju pravu
a mi pivamo sa juga vičemo
za naše kličemo pobjedu slavimo
baklje se palu za boju pravu
a mi pivamo sa juga vičemo
za šibenik kličemo
pobjedu slavimo
ši ši šibenik... ši ši šibenik...
život nam je fajtanje
šubićevac kockanje
solaris je cuga i to je sve
baldekin ludovanje
i kad nas više nije
srce se opet smije
druga će dica pivati
o pobjedi sanjati
baklje se palu za boju pravu
a mi pivamo sa juga vičemo
za naše kličemo pobjedu slavimo
baklje se palu za boju pravu
a mi pivamo sa juga vičemo
za Šibenik kličemo
pobjedu slavimo
sa juga vičemo
za Šibenik kličemo
pobjedu slavimo


Malo Zafrkancije

Ljubavni SMS

01. Ljubav je kao Delfin sto se obasjan mjesecinom, kupa u beskrajnoj toplini tvojih ociju i zato nikad, nikad ih nemoj sklopiti. Delfini umiru u tami.

01. Svoj zivot zelim da dijelim sa Tobom. Svoje srce zelim da Ti poklonim. Trebam te! Ne mogu vise da zivim bez Tebe. A za to postoji samo jedan razlog: VOLIM TE!

02. OD VATRE DO VATRE, JA GORIM I SAMO TEBE ISKRENO VOLIM. IZ DANA U DAN ZAKLINJEM SE ZORI, SAMO TVOJA LJUBAV U MENI GORI!

03. U tihoj noci dok srce strepi sjeti se mene andele lijepi. Ako te rastuze zvuci gitare i ako zivot gorko zaboli sjeti se da postoji netko tko te jako voli!!!!!

04. GDJE SAM? TRAZI ME.. AL ZASTO ME TRAZIS U TELEFONU? JA SAM U TVOM SRCU! VOLIM TE....

05. SVI GOVORE DA JE NAJLJEPSE U NEBESKOM RAJU, ALI JA SAM SIGURAN DA JE LJEPSE U TVOME ZAGRLJAJU! JA VOLIM SAMO TEBE I TO NEKA ZNAJU SVI, JER STAZAMA MOG ZIVOTA KORACAS SAMO TI!!!

06. Samo tko voli zna koliko to boli. Samo tko pati moze da shvati sto u zivotu ljubav moze da znaci.

07. Pijem svake noci jer srcu mome nema pomoci. Srce moje lomis jer ti me nevolis. Srce moje place jer voli te sve jace!

08.Ja volim plave oci i njihov vedri sjaj, Ja volim samo tebe i nikog vise znaj! Ja volim svaki tren kad smo skupa mi, Ja volim samo tebe a koga volis ti?!

09. Kad bi ljepota bila inteligencija, ti bi imaLA BESKONACAN IQ.

10. Daj mi svoje usne da na njima gorim, Daj mi svoje srce vidis da te molim, Daj mi svoju ljubav neka bude moja, Daj mi svoju ljubav sudbina si moja!!

11. Vrijeme je presporo za one koji cekaju, prebrzo za one koji se boje, predugo za one koji tuguju, prekratko za one koji se raduju, ali za one koji se vole, vrijeme je vjecnost.

12. Moje srce je kraljevstvo, ne poznajeS njegove granice, a ipak si njegova kraljica!

13. Samo kratko, jedna recenica: Ti si moje najvece blago!

14. zelim dvije stvari na svijetu: Jednu ruzu i Tebe. Ruzu za Tebe i Tebe za sebe...

15. Kad telefon zazvoni Ti CeS reCi molim, a od mene CeS Cuti: PA LJUBAVI JA TE VOLIM!!!!!!!!

16. Jedan savjet-cuvaj se, Jedna molba-ne mjenjaj se, Jedna zelja-ne zaboravi me, Jedna laz-ne volim te, Jedna istina-strasno mi nedostajes...

17. Volim slovo A. Mozda zbog sudbine, mozda zbog rime, a mozda i zato sto njime pocinje Tvoje ime.

18. Crvena i mirisna najljepSa je ruZa ovoga svijeta... ona trenutno CITA ovaj SMS!

19. I jos jedno da ti kazem: Oganj spali srce moje, kazu ljubav da postoji, ali ljubav - ljubav sto je?

20. Vjeruj da disem samo za Tebe i vjeruj da molim samo za nas i vjeruj da zivim samo za TEBE!

21. NAJTEZE SU JESENJE NOCI KADA NEKOG CEKAS, A ZNAS DA NECES DOCI. ZATO NEDAJ DA BUDEM SAM KAD JE JESEN I PREDIVAN JE DAN!!

22. Jos uvijek zelim tvoje iskre zelene oci, zelim da moja ruka dodirne Tvoju, toplinu Tvojih usana na usnama zelim, zelim da me ljubis i volis do kraja!!

23. Istina je da te volim i Bog ce mi sudac biti, samo bog me moze, ali on me ne zeli od tebe rastaviti!

24. I BEZ TEBE JOS NA NEBU SUNCE SJA, ZASTO BI MI ZIVOT BIO TAMNICA, OD TUGE MI LJUBAV VISE PRIJA, ZASTO DA ZBOG TEBE GLAVU RAZBIJAM???

25. Svaka zena ima pravo da je svaki momak vrag, ali svaka zena Boga moli da je vrag voli.

26. Vjetar mi te donio, spustio s nebeskih visina da budemo jedno, da nas obuzme toplina. Valovi su mi Te donijeli sa morskog dna da budes moja STVARNOST, a ne SAN.

27. MOZDA CEMO BITI ZAJEDNO KADA SUNCE PRESTANE SIJATI, KADA KISE PRESTANU LIJATI, KADA SVEMIR NESTANE, KADA SE ZEMLJA I NEBO SPOJE, TADA CEMO BITI ZAJEDNO, ZAJEDNO NAS DVOJE!

28. Ljubav je potok sto zubori, ljubav je srce sto u meni gori, ljubav je zvijezda nade sto se javlja u meni da ces doci sada, a otici nikada!!!

29. Kad vidis pticu u visokom letu sjeti se mene u daleko svjetu. Gdje god podes putevima svjeta, gdje god sunce sja,nikad nikog neces naci da te voli kao JA!

30. KADA SKLOPIS OCI SVOJE JA CU DOCI ZLATO MOJE DA TE LJUBIM, MAZIM I CIJELE NOCI PAZIM, DA TE CUVAM OD SVIH ZALA, VOLIM TE SRECO MOJA MALA!!!

31. Koliko u ovoj noci ima minuta, toliko bih Tvoje usne poljubio puta. Koliki su kilometri sto nas dijele, toliko Te nocas moje usne zele.

32. Tisucu rijeci mnogo je, jedna rijec malo je, samo dvije rjeci govore sve: VOLIM TE!

33. Tako male stvari Cine Zivot moj, ali ono Sto mi fali poljubac je Tvoj, tako male stvari Cine Zivot moj, daj ponekad se javi-isti mi je broj!!!!

34. Gdje ces za ovu godinu novu, sa kim ces je slaviti, tko ce u ponoc, kad se kazaljke sklope, na tvoje usne ljubav staviti?

35. Vec odavno nada u mom srcu je isceznula da cu pronaci luku gdje cu se skriti, usred olujnog mora nadjoh Tebe...Tebe, luku moju gdje cu vjecno biti!

36. Ovom ti porukom saljem malog ANDJELA. Nocas ce te cuvati od ruznih snova, a kada svane sjest ce ti na rame i cuvati te od sveg ruzog sto nosi dan!!

37. Vjera, Ljubav i Nada cine jedan svijet. Zbog vjere, ljubavi i nade i Krist je razapet. I bol kad dobijes, kad ti dusa strada, utjeha neka ti bude ljubav, vjera i nada.

38. Nedostajes mi jako, Tvoji poljupci i Tvoj zagrljaj. Nedostaje mi Tvoj osmijeh i Tvoj pogled.Ne zaboravi na mene tamo daleko i vrati se brzo.

39. Uhvatim li zlatnu ribicu i ona mi ponudi 3 zelje za zivot, moje zelje bi bile: 1) TI 2) TI 3) I SAMO TI!!!

40. Ne zaboravi da sam te VOLIO. Ne zaboravi da sam te LJUBIO. Ne zaboravi da sam ti usne dao. Ne zaboravi da sam se .....zvao!!!!

41. covjek se budi najcistije duse koja ceka da je oblikuje buduci dan. I zato priusti sebi da ti prvo "dobro jutro" pozeli onaj tko Te voli. DOBRO JUTRO!

42. Kada procitas ovu poruku ti pomisli na mene, kako mi se srce steze! Od kada tebe znam sve me za tebe veze! Tvoje ime u srcu drzat cu i dok zivim tebe voljet cu!!!

43. Sreca? sto je sreca sada znam. To je svaki susret s Tobom, Tvoj dah na licu mom. Sreca? Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc. JEDNOSTAVNO-TI!!

44. Mozda je zivot kriv, mozda je sudbina htjela da zavolim zelene oci, onda kada nisam smio!

45. Kada nestane vise suza, kada vrijeme ucini svoje, pozeljet cu da me usne bude, pozeljet cu da to budu tvoje..

46. Kad me sretnes s njom, ne gledaj ju kao suparnicu, vec ju gledaj kao bice koja nije imala srece jer je uzela decka koji ju nikad voljeti nece.

47. Najtezi su oni casi kada suza lice kvasi kada se zauvijek gubi ono sto se najvise LJUBI!

48. Cokoladni bomboni. Ne.Cvjetni med. Ne. Sladoled od jagode. Ne. SeCer. Nema Sanse. Nikako ne mogu naCi neSto Sto je slaDJe od Tebe.

49. Ljubav je ruza crvene boje sto pali srce moje i Tvoje. Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto nam treba.

50. Ako je grijeh voljeti ljepotu, onda neka moj zivot i moja sudbina budu svjedoci da sam ja grijesnik.


VICEVI

U stanu živjela dva tipa kao cimeri. Jedan je bio hladan k'o led, ništa ga nije moglo iznervirati. Drugi je bio teški neurotik, nervozan do zla boga. Neurotičar se jednog dana ode kupati u kupaonicu, da malo smiri živce, ali zaboravi zaključati vrata. Napuni on kadu, legne u nju i stvarno - živci se odmaraju, osjeća se kao potpuno novi čovjek. Tako oduševljen izležava se, kada u kupaonicu ulazi njegov cimer pjevušeći:
- Šu-bi du-bi da! - i malom žličicom uzima vodu iz njegove kade i izlazi iz kupaonice.
Začudio se neurotik, ali nije obratio previše pažnju na to. Ali malo kasnije, eto ti opet cimera:
- Šu-bi du-bi da! - pjeva i malom žličicom uzima vodu iz njegove kade i izlazi iz kupaonice.
Živci neurotiku počinju treperiti, ali on, uz velike muke ostade miran. Kad nešto kasnije eto ti opet cimera. I opet:
- Šu-bi du-bi da! - pjeva i malom žličicom uzima vodu iz njegove kade.
Totalno iznerviran, neurotik ga hvata za gušu i izdere se na njega:
- Jebem ti sve po spisku, koji ti je kurac, da malom žličicom uzimaš vodu iz moje kade!!
Na to mu cimer hladno i sa laganim smiješkom odgovori:
- Šu-bi du-bi da, go-ri nam ku-hi-nja!

Dođe čovjek psihijatru na razgovor. Psihijatar na tabli nacrta kvadrat.
- Na što vas ovo podsjeća?
- Na golu ženu.
Psihić se začudi, pa nacrta trokut.
- Na što vas ovo podsjeća?
- Na golu ženu.
Psihijatar nacrta krug.
- Na što vas ovo podsjeća?
- Na golu ženu!
Psihijatar se zamisli, pa reče:
- Čovječe, pa vi ste opsjednuti seksom!
Ovaj bijesno skoči sa stolice i vikne:
- Pa 'ko ovdje crta gole žene!? Ja ili vi!?!!

Tri zatvorenika prevoze prema zatvoru.
Svakome od njih dopušteno je ponijeti po jednu stvar koja će mu pomoći da prikrati vrijeme unutar rešetaka.
- Što si ti ponio? - upita jedan od njih kolegu.
- Ponio sam boje - reče ovaj, izvadivši kutiju iz torbe.
- Sve ću zidove obojati. A ti?
- Ja imam karte - izvuče ovaj iz džepa špil karata.
- Mogu igrati pasijans, poker, razne igre. A ti? - upita sad on trećega, koji je do tada smrknuto sjedio i šutio.
Ovaj se odmah razvedri i izvuče - kutiju tampona!
- Pa što možeš s tim?! - zabezeknu se prva dvojica.
- Svašta! Evo, na kutiji lijepo piše: mogu plivati, jahati, rolati se

Prevoze luđake iz jedne ludnice u drugu avionom. Oni divljaju, skaču, prave nered. Pošalje pilot kopilota da smiri nered. Kopilot ode, vidi ih kako divljaju, no vidi i jednog kako mirno sjedi. Obrati se njemu:
- Daj smiri malo svoje kolege, razbit će nam avion, pa će smo se srušiti.
Ode kopilot nazad u svoju kabinu, i zbilja nakon par minuta iz pozadine aviona ne čuje se više ništa - sve se smirilo. Ode kopilot ponovo pogledati što se dogodilo, te nađe samo onog luđaka što je mirno sjedio. Upita ga:
- A gdje su ti kolege?
- Ma, pustio sam ih malo nek' se igraju u dvorištu!


Šeta se pacijent po hodniku neuropsihijatrijske ustanove i vuče četku za cipele privezanu za konopac. Sretne ga primarius i vidjevši što radi, pita ga:
- Da li je to tvoj ljubimac?
- Ama, doktore, što vam je, pa zar ne vidite da je to obična četka?
- Ooooo! - začudi se ovaj i produži vrteći glavom i mrmljajući.
Kada je doktor nestao sa vidika, luđak se okrene četki i šapne:
- Što kažeš, Fifi, al' smo ga zajebali!

ponedjeljak, 27.11.2006.

Malo Slika



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.