< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

evo moj msn: kata_3_hill@hotmail.com





sve o društvu i školi, sve o meni.......

sve o meni
ime: katarina
nadimak: kata
razred:.7.a
slušam:hip-hop
malo rap
naj prijateljice: marija, petra, luca, matea, tina, dea, kata
volim:svoje naj prijateljice
-one tree hill
čokoladu
sve što vole mladi
svoj mobitel
facebook
olivera jamesa
tulume
...
ne volim:umišljene ljude
kad me neko ogovara
muske od cijeg ega ne mozes disati...headbang
...


mahwavemahwaveburninmadkiss:





Tinchy design



...evo malo slika.....me...myfriends:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA I DEA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PETRA, MARIJA, ANDELA, MARTINA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moje ludakinje...=)...vvnns...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...petra i tea...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bute

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Get your own Chat Box! Go Large!


Linkovi

pluginspage="http://xat.com/update_flash.shtml" />
Get your own Chat Box! Go Large!





Blog.hr

marta

petra

bute




BuDi Tu JeR dOsTa Mi Je "SaVrŠeNiH" LJuDi KoJi StAlNo PrOlAzE,nE dAjU i Ne ŽeLe NiŠtA...
BuDi Tu JeR iZgLeDa Da Na OvOm SvIjEtU vIšE nIšTa NeMa SmIsLa OsIm pRiJaTeLJa!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 18.10.2007.

ovaj post posvečujem najboljem pjevaču...

Cija si

Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale ko da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x
Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije
jos su ti suve cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x

Ref. 2x

26.05.2004 - 01:56
mislin da je cila hrvatska pa tako i prostor cile bivše jugoslavije potresen iznensdnom smrti najboljeg pjevača koji je ikad piva na ovim djelovima europe evo stavila san vam riči ove pisme da se svi posjete kako je bia super... to što se dogodilo nije se tribalo dogoditi jer je on stvarno odličan i nema mu boljeg...



| Komentari (21) | Print | # |

srijeda, 10.10.2007.

svi su me pitali jeli ovaj blog još uvik u funkciji pa moram vas razocarati JE......
uglavnom... došla su nam dva nova učenika(ali ipak su gadni) dobro poznati santro i neki katalinić mogu van reci da uopće neznam kako se zove... uglavnom ... super nam je u razredu... sad smo se svi ujedinili i svi smo super nema više svađa iako ima potajnog nerazumjevanja uglavnom...
ja vam sad iman još jedan blog sa andreom katušom koja je odlicna
ljudi znate da je pocea tree hill ali je koliko ja znam samo subotom
moran pozdraviti sve moje naj frendice i one samo frendice a to su: matea čulina, andrea soldan, kristina stamenković... uglavnom to bi bilo to za danas pa vidimo se sljedeci put
see ya kissach pozz



| Komentari (24) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.