< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

blog...BLOG..bLoG...BLog..blOG....

¤oni koje posjećujem¤

ivin blog
tihana
dvije skroz cool frendice thumbup
gaby
bruna
dragana
tea
adriana & matea
dora
kraljissa
dvijeotkacenefrendice
antonija
crazy_girl dora (nije to ista dora ko i ova gore)
friends life
tamara & katarina

o meni..

ime:barbara
prezime:ne znam
godine:13
datum rođenja:26.10.1994.
slusam:rock,punk
naj pice:cedevita,ledeni caj, cocta, cola
naj jelo:pizza, spagete, lazanje
¤...volim...¤
...elu...
...muziku...
...neko voce...
...feste...
...cokoladni liker...
...jesti led i sladoled...
...kapucino od vanilije...
¤...ne volim...¤
...umisljene ljude...
...ljude koji ne vole mene...
...neko fuj fuj fuj alkoholno pice...

...slikice...

¤kolko vas je posjetilo moj blog¤

Free Counters
Free Counters

¤...song...¤


Free Music

Free Music



Free Music


best friends 4-ever

BEST FRIENDS 4EVER

be everything

be there

=]

here

hart

Die

green

Green Day

guns

paramore

drams

girl of your dreams

dont exist

HEY

why

bye

Tweety

never

no

leave

Chad Michael Murray

chad michael murray

Billy Joe Armstrong

dear

let me go

cry

Tears

TEARS

sad

...maybe

Miss You

only

Only

Photobucket

dreams

sorry

love you

Lost Goth

gothic faerie

lost

lost

In the Dark

never let go

never let go

eMO

call me later.

icons

never

never miss you

emo

Emo Nails/Rose

hurt

Photobucket

music

JuSt EmO...

reason to live

dont

petak, 04.04.2008.

koji da naslov stavim?

bok ljudovi!!kao što i sami vidite..imam problema s naslovom..nemam ideje koji naslov da stavim..!! naslovi su neš najužasnije na svijetu!uh..poludit ću!

nice
¤...nothing to say...¤

ev ljudi..i ja vam pišem post...svoju poznatu posturinu..lOl...! imam samo jedno pitanje za ivu..iva...ti si napisala u komentarima da ti je bruna super...pa..ti ju nit ne znaš..rolleyes..!..ahh...ev..došla ja iz škole i odmah na komp..weee....i naravno..jela sam sladoled (i led)...vani nije baš neš lijepo..al ipak..sladoled je sladoled (i led je led)..al..prvo sam se javila bruni..bruna..heeh...pozzdravljam teee..LOLkiss-bruni i boženi!...hh...joj..bruna...sad si me zarazila s tim "hh" i sad to pišem...uhh..lOl...joj joj joj...heheparty..!! upravo me jedan lik gnjavi na msn-u..ustvari..dva su..grrr!!!
u školi je bilo sve OK..čak sam si i s martiničkom bila ok..(martinička je učiteljica iz matematike..grrr...koju baš ne volimo)...a i s gajskovicom sam si bila dobra (ona mi ima zemljopis..)...LOL...i čak me danas nije boljelo grlo i mogla sam normalno pjevat na zboruuuuuuuuuuuuuuu!!!jej..LoL...!..i dobila sam 5...iz povijesti..iz vježbenice..LoL..sve mi je točno..xD...smokin...! bravo ja..LOL... danas još imam crkveni zbor..uff..al sad je dobro..jer pjevamo šansone...to mi je ok...! u nedjelju je prva pričest...wee..i mi onda pjevamo..ove godine su tako lijepe pjesme za prvu pričest...a mi nismo imali nekaj posebno...cry..nije fer..lol..! weee..došla mi je ela na msn..jejj...e da..i kiss-eli..hehe..!..uhhh..jučer su me zvali van..al ja nisam išla jer sam išla u zabok i zl.bistricu..sestra je imala trening..grrr..pa sam i ja morala ić..grrr...uh..lol..al ok..bilo je ok..samo kaj je tam bil jedan emač...isse...ono..šiškice..i onda si je te šiškice stavljal u stranu..pa onda neke čudne emo-tenesice..mislim..crne...onak..skroz emo..i neke traperice..izbljedile..bile su mu dolje spuštene..i neka majica..mislim..halo..bang...ahh..! no..sad sam skrenula s teme...a o čem sam pisala?aha..da...zvali su me van..al nisam mogla jer sam išla u zabok i zl.bistricu..al da i nisam nikud išla..nebi išla van...jer..morala bi pisat dz iz matematike..a ovak ju nisam imala..jer nisam stigla napisat..jer sam se pola sata prije sjetila...al mi nije niš rekla...fino..cool...!na posvijesti nam nije bilo učiteljice..ta s povijesti (ksenija mihelec) mi je baš superrrrr...mislim da mi je čak i najbolja....al imamo još jednu učiteljicu..i usput..ona je i profka..uh..u zlataru..uh..ima nam kemiju--joj..isto joj je ime ksenija..al ona mi 100% nije najbolja..no way..lol..gle mene..pričam o školi..pukla sam..LoL...!!!

crazyyy
¤...nothing to say...¤

ev..to je taj svjetski post..lol..ma nemam uopće inspiracije..tek tolko da napišem novi post...pa..komajte mi..vračam komentare..nekad čak i više...!!pozz i kiss svima koji su mi kommali...i onima koji će mi komat...i naravno kiss-eli!!

- 14:21 - Komentari (276) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.