ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

blog...BLOG..bLoG...BLog..blOG....

¤oni koje posjećujem¤

ivin blog
tihana
dvije skroz cool frendice thumbup
gaby
bruna
dragana
tea
adriana & matea
dora
kraljissa
dvijeotkacenefrendice
antonija
crazy_girl dora (nije to ista dora ko i ova gore)
friends life
tamara & katarina

o meni..

ime:barbara
prezime:ne znam
godine:13
datum rođenja:26.10.1994.
slusam:rock,punk
naj pice:cedevita,ledeni caj, cocta, cola
naj jelo:pizza, spagete, lazanje
¤...volim...¤
...elu...
...muziku...
...neko voce...
...feste...
...cokoladni liker...
...jesti led i sladoled...
...kapucino od vanilije...
¤...ne volim...¤
...umisljene ljude...
...ljude koji ne vole mene...
...neko fuj fuj fuj alkoholno pice...

...slikice...

¤kolko vas je posjetilo moj blog¤

Free Counters
Free Counters

¤...song...¤


Free Music

Free Music



Free Music


best friends 4-ever

BEST FRIENDS 4EVER

be everything

be there

=]

here

hart

Die

green

Green Day

guns

paramore

drams

girl of your dreams

dont exist

HEY

why

bye

Tweety

never

no

leave

Chad Michael Murray

chad michael murray

Billy Joe Armstrong

dear

let me go

cry

Tears

TEARS

sad

...maybe

Miss You

only

Only

Photobucket

dreams

sorry

love you

Lost Goth

gothic faerie

lost

lost

In the Dark

never let go

never let go

eMO

call me later.

icons

never

never miss you

emo

Emo Nails/Rose

hurt

Photobucket

music

JuSt EmO...

reason to live

dont

ponedjeljak, 31.03.2008.

not here, not there, than where?

boook svimaaa! hehe. da da da.. opet sam to ja! covjece.. samo rime 'bacam'.. hehe.. al to je tek pocetak.. lol... evo.. pa da ja napokon zavrsim taj uvod i krenem pisat moju POSTURINUUU.. evo.. kraj uvoda!!

HIGH SCHOOL MUSICAL !
¤...humuhumunukunukuapua'a...¤

hehe, evo.. stavila sam slikicu high school musical-a.. baš su mi slatkiiiii fino!!! ovaj crnac.. kovrčavi.. mmm.. njega bi si ja doma uzela.. hehe.. lol...luda sam..ah..kaj si moguuu!!! upravo na youtube-u slušam jednu pjesmu iz high school musical-a.. thumbup.. hehe... baš mi je SUPER.. jednostavno taj film.. (high school musical)..ono..oduševljena sam s tim filmom!!!!!!! jednostavno mi je super!!!! humuhumunukunukuapua'a...bang luda sam. ok.. ajmo sad vidjet kako sam provela dan. hmm.. probudila sam se.. pa sam bila u školi.. pa me jedna frendice ispitivala o "ženskim stvarima".. uhh.. pa sam došla iz škole i tako.. al nisam se čula s brunom ni s boženom cry..fale mi cry!!jako!!! moj ludache!!! mi smo 3 loode bestice... heh.. LoL.. party!!!al cure su stvarno cool. jedino.. još mi je malo teško zbog svađe s ivom.. ipak.. nije lako izgubit frendicu.. najbolju...! ah.. jbg.. život ide dalje cry..moram preći preko toga. jel tako?ah..valjda! al bruna i božena mi stvarno faleee!!!!al znam ja da ćemo se mi čut. jel tako?TAKO JE!!bangbang bang goes the broken glass!-to su riječi pjesme od green daya. onak..da znate.. opća kultura.. xD... šalim se.. ne znam šta mi je.mislim..mama me pustila na komp.. možda je to xP..lol. I wanna humuhumunukunukuapua'a...! lol..to vas moram naučit pjevat. zakon je. thumbupal stvarno.. cool je.. ono.. kulj! xD... joj.. pukla sam. čovječe. evo.. sad sam se sjetila onog čovjeka koji ubija po zagorju..onaj korade.. mislim.. čovjek je puko!!! i sad ga još nemogu nać. najbolje da još dođe do mene. mislim.. ono.. mad.. užas!! a ne žele oni njega nać.. jer ipak.. on je general pa šta će oni hapsit generala..-to misle svi ovi.. policija, sud.. i ta vlast. al ono, ljudi ne kuže da će taj lik pobit sve.. ono.. svi koji su mu 'stali na put'.. ono.. di je tu kultura?!?!ono.. kad sam čula to u vijestima.. mislim.. puknucu.. užas... i još sam onda dan kasnije vidla isti takav auto kakav ima korade...išo je mojom ulicom.mislim..da se ubiješ!!

where are u
¤...humuhumunukunukuapua'a...¤

ah, ono.. pola posta posvećeno koradeu.. mislim.. na početku sam vas upozorila da sam danas luda. evo..to je taj glorius završetak. božena, bruna kiss!!!!!!!!!!!!! pozdrav svima koji me čitaju i komaju.. voljam vas

- 20:31 - Komentari (17) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.