nedjelja, 20.08.2006.

i još jedan post.....

Jooj ljudi ja sam crknutablabla....danas sam se morala u 9banglud sati u jutro zbog treninga probudit....to vam je za mene užasnoo rano jer se inaće budim oko podneva....i tako odem ja nakon puna 3 mjeseca netreniranja na trening...onak crknuta i neispavana...i tak počne trening i dođe nama trener nek za zagrijavanje trčimo 6 krugova na onoj OGROMNOJ atletskoj stazirolleyesbang.....čak je i onima koji svaki dan dolaze na obadva treninga bilo teško tolko trčat...pa si sad vi možete zamislit kak je tek meni bilo...i ja nekak uspijem otrčat toyes (neki nisu izdržali...heheh)....i dođe nama trener nek si popimo vode da malo dođemo k sebi jer je vidio da svi sam kaj ne pocrkavamo...i idem ja prema ruksaku da si uzmem vodu...i počne on mene zezat "gle jasmina kak duša izlazi iz tebe...hehe...gle,gle kak ide van" ....možda vam je to sad smješno (možda),al meni to onda uopće nije bilo smiješno jer sam jedva hodala a neki tip od 60 godina (moj trener) mi se ruga....nemojte vi sad mislit da je on neki dedek sa štapom...super se on drži za svoje godine...al stalno me zajebava...i tak preživjela sam nekak trening,al čim sam došla doma popila sam tabletu protiv bolova jer će me sutra ziher tak bolit mišići da neću moć hodat,a sutra opet imam trening...neeee.....kad sam došla doma istuširala sam se i spavala 3 sata....e ja kad sam se probudila osječala sam se ko da me vlak zgazio...e al fakat...izgledala sam ko da sam nadrogirana....i onda sam poslije naravno po našem dobrom starom običaju nazvala anju da idemo van...i išle smo van....al smo otišle ranije doma jer je vani neko šugavo vrijeme......a sad kad sam došla doma opet su me počeli mišići bolit...mene fakat strah kakvi će to bolovi sutra bit...a niš idem sad...

ee...daa...i nisam vam rekla (to vas vjerovatno ne zanima),al u Zaprešiću nigdje ne možete kupit vodu za 3 kn....al fakat nigdje....ja i anja smo bile na svim kioscima...al nigdje nema (imale smo samo 3 kn a bile smo užasno žedne)...


POUKA: 1. ...nemojte nikada trenirati rukomet....jednostavno nije vrijedno svih bolova koje ćete pretrpit...
2. .....ako se slučajno nađete u Zaprešiću i užaasno ste žedni.a imate samo 3 kn nemojte ni pokušat nač negdje vodu za kupit...


i to bi bilo sve za danas....nemojte zaboravit komentirat...pozzZZZz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.