petak, 18.08.2006.

Moj ljubilarni prvi post na ovom blogu.....

mahOvaj post vjerojatno neće niko ni pročitat jer još niko ne zna da sam napravila novi blog...pa se osječam malo glupolud pišući nešto što niko neće čitati.....al ako neko ipak posjeti ovaj blog nek ostavi komentar...pliiiz....

ovo je moj 1...2...3...četvrti (ja bar mislim) blog.....prva dva su mi zablokiralablabla pa sam morala napravit nove,a ovaj zadnji mi je već dosadio pa sam odlučila novi napravit....

ee daa...i moram vas upozorit da ja neću (dobro..možda sad na početku i hoću) ostavljati svaki dan nove postove i moji postovi će uglavnom biti kratki jer sam naravno prelijena da bi svaki dan pisala duge postove..... al ipak samo vi mene posječujte i ostavljajte komentare...jeer...nikad se ne zna..možda me najednom uhvate nepadi inspiacije pa počnem pisat svaki dan postove....

ii taak...to bi bilo sve za moj prvi post....sad bi morala ić...

ii ak neko slučajno naleti na ovaj blog samo nek ostavi komentar....poZzZZzzmahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.