Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (21)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us target=_blank>devil 1
Image Hosted by ImageShack.us
nautilus



























































































































srijeda, 28.02.2007.

konacno

evo ljudi konacno sam dobil blagoslov od strae da smijem na net. znam da me nije dugo bilo, ali jebi ga zasral sam stvar.daj te si zamislite kak je biti doma dva tjedna a nesmes na net, catafuckingstrofa.pa da sad ne serem o tome. ovak bilsam na lukinom blogu i videl da je on neke aute stavil i svi neke o m3 ljudi auto nad autim je Mustang to je moj naj drazi auto zbog njega sam skoro presel na tele 2 jer ga oni dajeju na reklami, ali znam da bas nemam neke sanse da ga osvojim a i da ga osvojim nebi ga prodal ni za kaj na svjetu pa makar nemam vozacku (da recimo nemam vozacku a da dobim mustanga oped ga nebi prodal )nebi ga prodal pa makar mi prijetil bankrot rekel bi ovima u banci "NEDAM TO JE MOJE PUSITE KURAC PEDERI JEDNI NAJDITE SI VI SVOJ"ljudi malo sam se prevec uzivel posto me nije bilo jako duuugggooo na netu.A sad malo u Mustangu prvi je napravljen 9.3.1964 , a javnosti je prezentiran 17.4 iste godine prva generacija je od 1965-1973,1969-1970 proizvodi se mustang za nascar druga generacija je od 1974-1978.e do tad je mustang bil prediva auto san svakog muskarca tu spada i slavi auto iz "Nestali u 60 sec" ak ste gledali.Mustang josi ima i naziv shelby mustang.E sad dolazi treca generacija meni naj naj ruznija tad su stvarno usralu ovi iz tvornice pa ja neznam gde ima je bila pamet kad su to nelali traje od 1979-1993 nevo linkovi do slika ovo je link do onog grdog mustaga. Idemo dalje sa povjesti nebum vam opisival da su od 1983 pa do 1993 usavrsavali motore i kakve su motore stavljali jer je to malo dosadno evo cetvrta generacjie e da jos sam pozabil da su sredinom 1980-ih napravili mustanga koji izgleda ko corveta, ajde da se vratim na cetvrtu generaciju 1994-2004 e stim su se iskupili za to kaj su zasrali trecu ali se nisu iskupili u potpunosti (treca generacija je zgledala ko ford eskord a to im se nije smelo dogoditi)u cetvrtoj generaciji se vec videl prepoznatljivi ljepi stari mustang ( e da njga je vozil doktor dulittle u 2, bil je u jednoj epizodi JESAM TE)e a sad zadnja generacija 2005 e stom generacijom su napravili pun pogodak vratili su mu prepoznatljivi onaj izgled sa kojim su poceli samo su dodali malo suvremenosti u njega i stavili su dobra stara prepoznatljiva prva svjetla po kojima se odmah skuzi o kojem je autu rijec
mustangto je slika novoga sutra budem stavil sluke svih ostalih ili mozda stavim linkove POREDANO TOCNO PO GODINAMA



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>