my life online

utorak, 29.11.2005.

myspace

myspace graphics


Još jedan dan je manje-više uspješno prošao (thank God). Dobro sam napisala testove. A čak sam uspjela odvojiti kojih 20-ak minuta da pogledam neki dokumentarac koji mi je frend ljubazno dostavio na kazeti. Sutra još jedan test, još par ispitivanja...ne dira me. Valjda sam se počela navikavati.
Još jedna stvar... Jučer mi je stanoviti Mato ostavio "lijepe" komentare. Kao razlog je naveo to što kontaktiram i sa nekim osobama srpske nacionalnosti. Ne moram ni reći da sam doslovno poludjela. Hrvatica sam i ponosna na to, ali to ne znači da automatski mrzim sve Srbe. Rat je prošlost i iako se slažem da ima srpskih ratnih zločinaca koji moraju platiti ( a bome ih ima i s naše strane) to ne znači da mrzim cijelu srpsku naciju. Imam nekoliko dobrih prijatelja Srba (preko maila i msn-a) koji su stvarno dobri ljudi. Zato, Mato, neću izbrisati tvoje komentare jer ako još ikad svratiš na moj blog, neka ti to bude podsjetnik na tvoju neograničenu glupost.

29.11.2005. u 20:40 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sitnice o životu jedne ne tako obične 18-godišnje srednjoškolke

Horoskopski znak:

Omiljena zanimacija:
spavanje
Omiljena hrana:
špagete
Omiljeno piće:
H2O
Volim biti:
sarkastična

moj omiljeni citat

"Sretan je i velik zaista samo onaj
koji ne mora ni vladati ni pokoravati
se da bi mogao nesto biti."

Goethe




ZAŽMIRI

I PUSTI

DA ISPOD VJEĐA

DRUKČIJI ŽIVOT POTEČE

NAŠIM NEBOM.


moj mail: moon_girl@index.hr

moja omiljena glazba

No Doubt
Sting
Creed
The Calling
U2
Jovanotti
Evanescence
Norah Jones