četvrtak, 14.09.2006.

Od danas pocinjem ostvarivanje svojih snova

E pa drage moje ljepotice,dosta je bilo jela...Vise od godinu dana se borim sa hranom,ana i mia su mi dosta pomagale,ali ponekad!I sad sam zaista rijesila prestat jesti! Ne zelim ponovo prozivljavati agoniju od prosle godine...Ispricat cu vam drugom prilikom... Jednostavno sam shvatila da SVE OVISI o meni.Imam cilj i krecem ka njemu. Zelim imati 44kg...Jos nikad nisam stigla do te kilaze al za sve postoji prvi put!Zelim biti PRAVA ANA!!! Mozda ce mi u pocetku biti tesko ali naviknut cu se ja,znam...A znam i da NECU ODUSTAT! Jer ak odustanem pocecu se prezderavat...Tako je to kod mene oduvek bilo,nema zlatne sredine, SVE IL NISTA! Pruzite mi podrsku molim vas! Volim vas i pozdravljam sve moje anice!!!
- 00:13 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.