tko ne riskira ne profitira...

 
 

05.12.2006., utorak

evo napokon i mene malo...nije mi se dalo pisati postove,nisam bas imala vremena...
nemam ni danas jer za par sati pisem fiziku...
i tako...zivot mi se u zadnje vrijeme pretvorio,mogu reci,u kaos...
izdesavalo mi se toliko stvari koje nemaju veze s mozgom...i sad bih ja
trebala ostati pribrana, nabaciti smajl i rec kako je sve super...sjebano...
e bas necu,nego cu se bedirati i boli me briga sta drugima smeta
moj pesimizam...pa nek pomisle da imam puno vecih problema nego
sa stvarno imam, jer me pila vec samo to sa se mjesaju u moj zivot i umisljaju
stvari koje ne postoje...grrrr...
zao mi je sto ne mogu biti odredenija ali nisam bas tip
osobe koja bi o svojim problemima onako beskrajno razglabala
na fucking internetu...samo u natuknicama:)

 

Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

spaljen,bombastičan,sarkastičan,zombastičan...
jednostavno strašan...:))
blog images


Templates by Morgana 13 Luas
Templates by Morgana 13 Luas








Click here to get awesome songs for FREE!
Rihanna , Kisses don't Lie

Kisses dont
No they dont
Never dont lie
You can run if you want but you cant hide
Tellin you its the truth dont you ask why
Kisses dont
No they dont
Kisses dont lie

[ Verse 1: ]
Emotions come and go
Almost how the wind will blow
There so little in this world to trust in
Seduce themselves with lies
Some dont realize
They call it love but its really only lustin

[ Refrain: ]
So you see you and me
We're gettin close to the danger zone
Show me how tell me now
Should I stay or should i go
Cause I'm caught between yes and no

[ Hook: ]
Cause when you kiss me
I feel everything that I been missing
I try to slow down but my heart wont listen
And its tearin me all up inside
And when you touch me
I feel a rush but I'm afraid that it might crush me
Should I put my trust in somethin I dont trust in
I try to run but theres no place to hide
Cause baby kisses dont lie

Kisses dont
No they dont
Never dont lie
You can run if you want but you cant hide
Tellin you its the truth dont you ask why
Kisses dont
No they dont
Kisses dont lie

[ Verse 2: ]
You whisper in my ear
But are your words sincere
Cause pretty words can cut just like a knife
You see I'm nobody's fool
I play by my own rules
So please think twice before you step into my life

[ Refrain: ]
So you see you and me
We're gettin close to the danger zone
Show me how tell me now
Should I stay or should i go
Cause I'm caught between yes and no


[ Hook x2 ]

[ Refrain ]

[ Hook ]

ja ,ja i samo ja...

ime:klara a.k.a. klarich a.k.a. lucky gambler a.k.a. Mala_ZombiE
nadimak:klarich
grad:pula
zivotni moto:tko ne riskira
ne profitira...thumbup
Blog images


hobi:ples,tenis,teroriziranje sestre,zajebavanje svih
u okrugu od 6 m:))))
blog Layouts


vrline:??????????????cesto sam nasmijana i vedra...i bolno iskrena(to je
mana ili vrlina??),uvijek trazim pozitivne strane svega negativnog...
prave frendove nikad ne bih izdala...
mane:ponekad sam bahata i frigidna,ponekad jako
dosadujem...previse pricam iako bi ja to stavila pod vrline
jer to taman dobro dode ostalima u drustvu da predahnu i razmisle
sta da iduce kazu...neznam gubiti,to mi je jaaako velika mana...
ponekad sam povrsna...
Blog images



volim:zabavu,ples...ples je zapravo na prvom mjestu...,sve
meni jako drage ljude,ljeto,
trosatno sjedenje na kavi sa drustvom,
plivanje,skijanje,spavanje,iPod,marte,veliki odmor u skoli,
zvono koje oglasava kraj sata fizike,kakao,čokoladu,
passaretu,španjulete,tequilu,bailey's,kaktuse,
roze i plave ruze,iskrene i
komunikativne osobe,sebe...
ne volim:lajave kokoši koje samo tračaju,istovrsne pijetlove tj.
tipove,varanje,jetrice i tripice,sva ostala gazirana pića
koja nisu passareta, i tako...ma nisam osoba koja
se previše opterečuje sa time šta nevoli...
to je ono osnovno...inače,da saznate više ili čitajte bLjog
ili se potrudite upoznat me...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo moja naj frendica Ana,neki frend i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hana,ja i zekky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lejka i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je ekipa iz osnovne...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hmmm...ja kako crkavam od smjeha i skrivam se od fotića...

my people:)))

Moja mala luda Daronsica....naj naj naj frendica...

ma moje dvije carice...Nina i Jelena...

Zekky...super cura iz mog razreda...

t-portal-nijedan komp ne može bit bez tog linkacha...haha...zombi,zzzz....

Magda iz mog razreda...legenda...Magladena prodaje maglu...

Morgana...zakon slikice za blog...

Gadura...cura kojoj sam zahvalna za dizajn...

lanaaaaa...zakon frendica....

crazy_girlie...jedna full ok cura...

Lucy...blesača iz razreda...

.......Nika......... :))

Micko

Marijan & Boris-blog koji je neslavno završio
(uzmite ovaj blog za primjer kako vaš nikada nebi smjeo izgledati)

Puppy06...cura koju bas i neznam al mi se svida kako pise...

now close your eyes and go to sleep...

Zahvale

slika: www.threeflavours.ca dizajn: Lucy