listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se ime tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako i mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I neizvedi nas pred ploču
Nego nas ostavi na mjestu.
Amen!!!!

Linkovi

Net.hr

Korkyraboyz

Korculanka

Hearts Glitters

Hearts Glitters



Image hosting codes

Image hosting

Djevojka upita svog dečka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Misliš li da sam lijepa?" -
On odgovori Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" -
On odgovori Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj:

"Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!"


Kako iživcirati roditelje ( jadni oni )

1. Sljedi ih svugdje po
kući
2. Muči kao krava kada
kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš
amneziju.
4. govori sve
naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se
nošenje
odjeće protivi tvojoj
religiji.
7. Uđi u njihovu sobu
u 4 ujutro i
govori:
"ah, dobro jutro!
Kakav
divan dan!"
8. Glasno hrći dok se
smiješ i
onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film
čitaj
tekst naglas
10. Iščupaj nekome
vlas
kose i vrišti :
"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na
kojem
piše
" ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20
izmišljenih prijatelja
s kojima pričaš svaki
dan.
14. Pokušaj se
popeti
na zid.
15. U javnosti viči :
" NE MAMA, NEĆU
TE
OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke
u uši i nos.
17. neko vrijeme
isključuj i uključuj
svijetlo
i onda usklikni:"
Aha....
sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za
ruku i jezivim
glasom im šapći:
" vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili
kupaš deri se:
"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu
odgovori sa:
"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si
telefon.
23. Pokušavaj plivati
na podu.
24. kucaj im na vrata
cijelu noć.

 

[nedjelja][14.10.2007.]

Još jedna pisma =)



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.