nedjelja, 28.01.2007.

nothing special...

eto mene napokon.....nekako mi se uopće neda pisati post...puno toga se dogodilo u zadnje vrijeme,ali nije bilo vremena da o tome pričam,odnosno pišem...ko zna kad ću opet napisat post...
jučer i nije nešto bilo vani..bila sam nekako umorna još od treninga i to,neke stvari su malo izmakle kontroli,neki ljudi su čudno reagirali,neki su bili dosadni,a neki pak su se nečega baš u krivo vrijeme sjetili...inače uživam u životu,ništa mi trenutno ne nedostaje,sve je na svome mjestu...danas je baš nekako sve boring vani,nikog nema,svi su doma i uče ili kaj već...meni se neda..
inače svi ovi dani prije su mi bili odlični,da ne spominjem subotu prije tjedan dana i onu još prije..bilo je odlično...nadam se da će i ovaj tjedan biti super...
baš mi fale sad neke osobe..pitam se koje,heh....
to je to...pozdravljam svoje prije:dinu,nelu i sandru ma i sve ostale...pusa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.