subota, 07.10.2006.

Baš sam happy.........

Joj,prvo se želim ispričati kaj nisam tako dugo napisala post...pa evo ispričavam se!heh.....
Nema te pojma kak sam nekak happy today....ne znam zašto.....
jučer mi je bilo baš dobro vani,ali danas fenomenalno.....baš ludo.bila sam s anom,dinom(iz raz),nelom i sandrom vani u riveru i bilo je bome puno rulje,neke čak nisu ni puštali,ali nas jesu,heh.baš smo se lijepo ispričale i tak,ma super..i tak.eto to bi bilo sve.nemam baš ništa posebno za pričat.sve je uglavnom po starom i tak....
ne mogu preko tjedna pisat post jer imam previše toga za učit.čak sam u pet iz testa iz kemije dobila kulju,čovječe to mi je prva jedinica iz testa,heh.i to se moralo dogodit,a niš javit ću se u utorak da to ispravim.....i to bi bilo sve....
pozz svima,a najviše svojim best frojndicama!!!cerekkiss

end for the end par slikica:


MySpace

MySpace




MySpace

MySpace

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.