nedjelja, 09.07.2006.

JEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joj,ljudi!DANAS MI JE ROĐENDAN...JEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!Ne znam zaš sam tak happy,al eto jesam i to jakoooooo...nutnutwavemahzujo
Danas idem na more pa ću častit ove svoje što prije moguće...Jedino kaj mi je žao je to što je nema frojndice..joj,baš mi fali,al nećemo sad tugovat na tak prekrasan i poseban dan.Valjda će se neš na taj dan dogodit,neš posebno i lijepo...i hope,maybe kiss...ma zekim se...joj ljudi nisam ja sva..čini se da ona cola od prekjučer je djelovala i jučer,a bome i danas.
Pozdrav svima kojima je danas rođendan(makar još nisam za nikog čula da je al ok,možda i upoznam jednog dana nekog,heh!).Želim pozdravit i sve druge kome nije rođendan...heh....
E da!Znate kak mi je žao kaj Francuska nije osvojila prvenstvo???????JAKOOOOOO..al no problemo zato jer će bit bolje sljedeći put,uvjerena sam...al zato će hrvatska bit u FINALU..HEH...
Eto,ja sad ode,moram se psihični pripremit nadolazeće,heh
POZZ...VELIKI!!!!eekHEH.......mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.