nedjelja, 09.07.2006.

ŠMRC!!!!!!!

Joj frendice će me zaklat,čudim se kaj već nisu..mislim u vezi bloga ,nikak da napišem taj j... post.Evo pišem ga sad.
S onim likom nema niš,presto mi se sviđat odmah drugi dan....heh,koja glupačaludbang
Kaj da još kažem osim da sam se upisala u Gimnaziju i to opću,hm.....sad sam gimnazijalka...kak to čudno zvuči!
ČESTITAM ROĐENDAN SVOJOJ FRENDICI KOJI JOJ JE BIO JEČER,ALI NEMA VEZE!Navečer smo bile u Tiffaniy-u,onda malo u riveru gdje je mene malo manulo od COLE(mislim cola,al ko bi reko...očito previše kofeina na dan).Nisam ni stigla popit do kraja colu kad su me ove odvukle zbog nekih 'pedofila',možda su i bili,ko zna.A da,prije Tiffany-a smo čekale frendicu 45 min. da se rastane sa svojim dečkom.45min čovječe,to sam mogu best frendice izdržat.
I onaj tužni dio sad!Ta ista cura putuje u Njemačku i ide u Španjolsku i neće je bit do 27.8!
Joj,kak ćemo to izdržat,fali će mi jako!pozdravljam ju i želim joj sretan put!
Joj,pa kak sam to zaboravila!Sutra mi je ROĐENDAN!jeeeeeeeeeee....
pozz..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.