subota, 24.06.2006.

NEŠTO NOVO

Evo mene, prošla su čak 4 dana.Prvo žeilim čestitati svima ivanima,ivana... imendan!!!(sa zakašnjenjem)

Danas je kod nas u Karlovcu bio Ivanjski krijes gdje se natječu Banija i Gaza(kvartovi) između ....a nemam pojma točno uglavnom ko će imat dulje upaljenu vatru i to....nije bitno.
Uglavnom bilo je super.
I da dođem do ong najzanimljivijeg dijela.....ne mogu vjerovat, ali nakon već dužeg vremena svidio mi se jedan dečko,koji nije zabacit.Ko zna,možda nešto i bude.......
To bi bilo to,zasad,pozz!
Joj da..pozdravljam svoje best frendice!

utorak, 20.06.2006.

PRVI POST

Bok, ljudi! I ja sam odlučila priključiti se svijetu blogera. Nadam se da će nam biti zabavno zajedno i da će se izroditi nova prijateljstva.
Eto, to je moj prvi post. Nadam se da ćete me čitati!

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.