Moji crtežićićićićiiii

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
od mene i tanje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



sljičice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uvećaj sliku i najdi saru molin te hihihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...trenutno mi nešto šteka imageshack pa ću stavit još slika adr dej



< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

Design By:Anny

by Anny


ime: jessica
iz...pazinaaa
msn: princes_of_najt@hotmail.com :P


glupostilud:
žnjida:
-zima ga je po guzici opalila
-ti spermiji s onim repovima ko šašavi jure
-odzelenite tu zelenjavu(zelene zavjese)
-ma si me iznenadio od glave do pete
-ma podebljala san se od smijeha
-ovi su zvučni a oni bezvučni majku mu staru!
-nemojte se uzbuđivat ja samo nešto pišem tu ovako
maslačka:
-ne trči pred rudo konji će te pogazit!
-ne stoji tu ko prekuhani njok?!
tičerica galantica-budantica:
-razbili ste staklo sad ga imajte muda i platit!
erfeldica:
-sandi jel ti čuješ da te ja gledam?
ja komentiran svoj rad na likovnen:
-ovo je definitišn glupišn!
učiteljica govori: ajde brzo a sara: brzo u potragu na nove antilope,brzo brzo zov divljine nas zove!
-učiteljica iz kemije: odi u kabinet,na stolici je moj kaput a ispod njega...
-učenik(zvan alan kostur):brdo love!
tanja:ma ova deva(plišana igračka) mi se linja... ja:ma ribe se linjaju
učiteljice,pozdravio vas je učitelj štefanić! prof:koji? paolo:bulbasaur!
mauro:dajte profesorice i vi ste trudni puštite nas ća.
prof:ši lajks densing. paolo:daz ši lajks bananas?
radaković:patike mi smrde po gljivama
prof:ken paolo stap toking? paolo:jes aj ken! prof: aj hevnt sin det jet! paolo: a ja ča ćeš...
prof iz fizike: si ti brat od brata?
prof iz geo:ova sprava ima veselo ime, zove se kurvimetar
fefo::kad je za rimljane započela nova godina? bruno: kad je završila stara.
fefo:odakle je došalo latinski jezik? mauro: iz latino amerike
fefo:nensi?imaš ti sposobnost izmišljanja?




blogovi koje redovito čitam da, da:
fiona i njezine frendice

tanjarofl

kurbičičičice....ma da...kurbetineee rofl

starka*rofl

majičičičičicarofl

lucibojkarofl

vanja i tenarofl

frenky i frendičicerofl

LUCIJA 2rofl

= )stonefree = )rofl

somebody - ne znam imerofl

toy machine rofl

spužva bob skockani lud

Martinčekrofl

vronyyyyyyyyrofl

AAAAAAnitarofl

žena koja če biti zauvek dete rofl

princeza paolarofl

5rarofl

lindaaa ili ti ga gracijela rofl





srijeda, 08.08.2007.

novi post..dada..NOVI POSTTT!

a mislin da je bilo i vrime da neki napise novi post..a posto moju dragu jessicu ni bilo volja onda cu ja:p hihi:p ugl.ne znan o cemu da pise..a ne da mi se ka zadnji put pisat post od 2 metra jer je i meni pole posta dosadan..tako da cu van samo stavit par vicevi.cisto da ne gledan onaj post ki je objavljen pred misec dan...
pozdrav od MENE!

MALO DA SE BRAČANIMA SMIJEMO...
Bracanin u Zagrebu dolazi kuci neraspolozen i jada se zeni:
- Eto pojeftinio je ZET za dvadeset lipa.
- Pa zasto si onda ljut?, upita ga zena.
- Pa sad cu manje ustediti vracajuci se kuci pjesice, odgovori ovaj.

evo jedan prigodan:

Kako se Bracanin tusira?
- Zapali sumu pa ceka kanader.

Kad Bracanin prodaje parcelu?
- Kad je oseka.

Kako je nastao guster?
- Dali Bracaninu krokodila da ga hrani.

MALO CIGIĆI...
Dosao Ciga kod ginekologa i kaze mu:
- "A bre doktor, ja i moja zena u brak, a nema deca."
Pita njega doktor:
- "Imate li vi i vasa zena redovni sexualni odnos?"
- "A bre, sta ti je to doktor?"
- "Mislim, spavate li?"
- "Spavamo, spavamo, i to imamo svaki svoj kauc, mi bogati doktor."
- "Vi treba da spavate zajedno."
Ode Ciga, al' evo ga par meseci kasnije:
- "A bre doktor, pa nema deca!"
Vidi doktor da Cigi nije jasno i sa snebivanjem mu objasni:
- "Cigo, ti trebas da stavis svoj u njenu, mislim, razumes..."
- "Dobro, dobro doktor, kad ti tako kazes."
Uvece legnu Ciga i zena, a on joj stavi nos u dupe. Posle pet
minuta vice Ciga:
-A BRE ZENOOO, EVO DECA NA MOTORCICI!!!"

van je dosta?
nee?
onda jos jenega...i stvarno kraj..san reka da nece bit dugo..hehe:p

Gledao mali Perica krisom svoju stariju sestru kako se tusira i vidi kako se
mazi po tijelu i stenje:
-'Hocu muskarca, hocu muskarca !'.
Drugog dana opet Perica gleda sestru kako se tusira i opet ona:
-'Hocu muskarca, hocu muskarca ...!'.
Treci dan stvarno sa njom pod tusem neki frajer i radi posao. Cetvrti dan
se mali Perica tusira i mazi po tijelu i vice : 'Hocu bicikl, hocu bicikl...'.

hehehe:p okee.
ajde baj baj..
sad ce ovo stat u kompu dok mi jess ne da lozinku...brl:p
ajdeeee dosta!
pozdrav:p



| komentiraj bre ak` o`š (5) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>