raštrkane misli jedne raščupane

četvrtak, 01.06.2006.

čekam vikend

Dragi na putu..službenom..od jučer

ja koristim slobodu da sredim sve što trebam od stana, peglanja, hopsanja po gradu radi razno raznih pizdarija, pa da lagano neopterećena kada se vrati sutra uplovim u njegov zagrljaj i nadam se cijelu noć provedem u hopa cupa nas dva skupa kiss

kako će vrijeme vjerojatno biti nikakvo pretpostavljam da ćemo guze ovaj vikend vucarati po Zagrebu...

ili još bolje po krevetu yes

mislim da ću sutra brojati minute do 4 sata...i uživati u svakoj minuti vikenda

ne mislim..

znam

01.06.2006. u 23:49 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije