raštrkane misli jedne raščupane

ponedjeljak, 15.05.2006.

ne znam jel vic ili istina..ali zove se PRIČA IZ GETROA

ovo sam dobila neki dan na mail..ne znam da li je istina ili sprdarija, ali je za krepati dobro hahaha


Mjesto radnje: Getro - Osijek

Par dana pred Božić... Getro prepun....
Svi stojimo u redu za blagajnu...
Iza nas neki mali švrlja okolo dok mama i tata stoje u redu...
15-naestak minuta ga neuspješno dozivaju da se vrati u red i da stoji mirno...

Svi gledamo, okrećemo se i smijuljimo...
I nakon 100 propalih pokušaja mama ga krene mamiti:
Srce 'ajde dođi, daj da ti mama da pusu...

A mali na to:
Neću, neću da me ljubiš?. Vidio sam te jučer kako tati ljubiš pišu!
Cijeli Getro je ljubio pod od smijeha, a roditelji su ostavili kolica na mjestu i izišli van!

15.05.2006. u 22:19 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije