raštrkane misli jedne raščupane

petak, 28.04.2006.

glavobolja

danas me od jutra boli tintara..pola dana sam se osjećala kao da mi je netko razdvojio tijelo i sjeo na gornji dio, a donji dio negdje šeta...ramena su me odvaljivala, a glava mi se skoro raspukla...

voltaren je malo ublažio posljedice, ali i dalje sam sva izubijana...

mislim da ću se baciti u kadi i točati satima...ja, topla voda, pjena i neki čaj..voćni

zadnja dva dana uopće ne spavam, pušim ko poludjela pa nije ni čudo kaj mi je glava kao da je stigla s ratišta..

sutra radim...:((
a onda..2,5 dana mira, nirvane...

paše mi to...


- Zasto su muskarci kao jastozi?
- Sve valja osim glave.

- Zasto su muskarci kao delfini?
- Zato sto se prica da su inteligentni, ali to jos uvijek niko nije dokazao.

- Zasto su muskarci kao puzevi?
- Imaju rogove, sline, vuku se ....i misle da je kuca njihova.

- Zasto su muskarci kao mikrovalna pecnica?
- Jer se zagriju za 15 sekundi.

- Zasto su muskarci kao spermatozoidi?
- Jer je samo jedan od milijun od neke koristi.

- Zasto muskarac ne moze biti i lijep i inteligentan u isto vrijeme?
- Jer bi bio zensko.

- Kakva je razlika izmedju salice kave i muskarca?
- Nema razlike, nabruse ti se zivci i nakon jednog i nakon drugog.

- Muskarac je kao videorekorder: naprijed, nazad, naprijed, nazad......eject!

- Zasto mozak muskarca vrijedi vise od mozga zene?
- Zato sto je rjedji.


28.04.2006. u 20:48 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije