raštrkane misli jedne raščupane

srijeda, 26.04.2006.

čokolada..

u trenucima najveće bedare, depresije ili pak bezgranične sreće uglavnom izazvane kupovinom..čokolada mi je najbolja prijateljica
ali uvijek

i svuda..

načisto obožavam sve što je čokoladno..zadnjih dana tamanim medena srca..trenutno gutam dolcetto..male, mekane čokoladne kolačiće..
moju ljubav prema čokoladi može eventualno omesti ljubav prema čevapima z lukecom,
ali čokolada i dalje ostaje moja strast..

u napadu pms-a (Bože svi moji postovi imaju veze s pmsom haha) bivši mi je na moru iz trgovine dofurao punu vrećicu čokoladnih proizvoda plus čokoladno mlijeko..sreći mojoj nije bilo kraja..pojela sam sve tako brzo da bi netko sa strane lako mogao pomisliti da sam sirota pobjegla iz kuće gdje su me zlostavljali i nikada mi nisu dali jesti..

većina frajera mi je na date znala dofurati čokoladu..i to mi je bilo mrak :)

hvala dragom Bogu pa me ipak donekle voli i ne nabija mi svu tu čokoladu u guzicu jer bi izgledala kao tenk već do sada..
uglavnom je pojede moj živčanluk..

bila sam happy kada je u modu došla boja čokolade
čak je rado i nosim ...

ne volim čistu mliječnu čokoladu..mislim ne volim..pojest ću je naravno, ali radije ću smazati neku s cijelim lješnjacima ili nečim hrskavim
Milka je imala sjajne zimske čokolade koje su brzo otišle iz prodaje..okus ruske tople čokolade (tak nekaj), pa nekaj s cimetom...

čak sam si kupila i gel za tuširanje (limited editon od Balee) čokolada i punč...

jedino još nisam pogledala film Charlie i tvornica čokolade

26.04.2006. u 00:03 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije