raštrkane misli jedne raščupane

nedjelja, 23.04.2006.

...

iako poslovično ne volim nedjelje ova danas je bila čisto ok..
počela je klasično sa nessom u rukama, krmeljavih oka zavukla sam se u boravku na kauču pod dekicu i gledala Poirota...
poslije je na repertoaru bio neki family movie s one dvije male blizankice, a ja sam tulila kao nespašena...ne moram ni spominjati...kombinacija pms-a i bivšega..čak sam bila na rubu da otkažem popodnevni dejt, ali sam se nekako izvukla iz piđame, uvukla u trapke i nove šuze i otišla...

čim me malo sunca obasjalo kao da mi se i raspoloženje popravilo...

u autu su počele paklene vrućine...
blago onima koji imaju klime u tutačima, a ne kao ja i meni slične otafrlje prozor i rashlađuju tako haha

dragi i ja smo prošetali po Maksimiru i otišli u ZOO...ljudi kao mrava
kao da su svi iskoristili sunce i izmigoljili iz svojih malih krletki...

kao po običaju prvo sam bila robitizirana, ali sam poslije došla k sebi..

čak nisam bila raspoložena ni za sex...bio je tako kratak, glup i bezvezan..čisto smo ga mogli i preskočiti
mislim da nikome ne bi takav zafalio

daj Bože da više procurim...
cice me bole, živci u k, plačem na prljavo suđe u sudoperu, a depresija me lovi i pri pomisli da mi se piša....
zapravo mislim da mi otpadne trepavica da bi joj priredila sprovod..

blago muškarcima...em ne mogu zatrudniti pa se mogu jebat do mile volje bez straha hoće li doći ili ne, nemaju pms, nemaju bolove prvi dan kada dođe menga, ne rađaju...

kaj reći...

divno je biti žena

23.04.2006. u 22:24 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije