raštrkane misli jedne raščupane

petak, 21.04.2006.

petak popodne

iako totalno sjebana od posla (kojeg bajdvej nije danas uopće bilo, ali me mrze ti dani kada mi 8 sati prolazi kao 8 godina) odlučila sam spremati stan..valjda me piche pms..očekujem prve kapi negdje u nedjelju..
perem balkon, pentram se na kuhinji da obrišem sa onih najviših polica..mislim luda žena
kaj drugo reći?

istovremeno se čujem sa dragim i pokušavam izbjeći susret danas (nije li to znak da ipak nešto ne štima?)
Bože samo tražim razloge :(

sa ex se tipkam, dogovaram kavu neku danas...radnu kako ja to kažem
nije iz ljubavi nego potrebe obostrane
nažalost ne sexualne..

imam manu..ne podnosim nered u ni jednom obliku..kod mene sve mora biti složeno po špagici...užasavam se flekica, otisaka prstiju, mrvica od kruha..bla,bla...što kad pomisliš i nije tako loše ali je jebeno loše kada živiš u nekom pritisku vječnog spremanja i pickanja

čak sam skoro sjebala prošli vikend s dragim jer sam zbog spremanja (???? headbang) skoro odustala od sex vikenda izvan grada...bila sam u stanju hrpu sexa zamjeniti krpom i metlom...
na sreću..svoju i njegovu nisam


sada sam u dilemi..ili bolje reći trilemi

ostati doma, pospremiti kaj treba
otići s ex na kavu
ili se vidjeti s dragim


sjebat ću kao po običaju

21.04.2006. u 18:38 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije