raštrkane misli jedne raščupane

četvrtak, 20.04.2006.

good evening

...palim cigaretu i razmišljam da li da odvučem dupence do kuhinjice i spremim si jedan nesscafe..čisto da mi cigareta lakše ide...
u 23.54 svatko normalan tko sutra ima ludnicu na poslu bi trebao spavati ili se barem spremati tamo, ali ne..ja paradiram u ultra roza (ali jebeno mekanom) kućnom mantiliću,mokre kose i otvaram blog...sjajno!

i još razmišljam da si skuham ness
ma zakaj ne?

otćorila sam popodne dobra tri sata..jednostavno sam zamrla na kauču nakon razgovora s dragim...da bar nisam
bar ne bih sanjala posao i ljude s posla..znam da nisam jedina kojoj ekipa s posla ide na onu stvar, ali moram se žaliti

jučer sam opeglala tonu veša..i zbog toga sam sretna jer moram priznati da me uhvatila lagan nesvjestica dok sam nosila tonu veša u boravak gdje me čekala tako mi mrska daska za peglanje..moram priznati
nisam izdržala .. zadnju košulju nisam opeglala nego sam je jednostavno ponovo ubacila u mašinu
ma nek se okrene još jedan put haha

vjerojatno sam jedina na svijetu koja robu koju ne opegla ubaci u oponovni krug okretanja mašine...po principu lakše ću je speglati drugi put haha

mislim da ću ove nedjelje napokon otići pogledati Van Gogha..ok tri njegove slike, ali eto čisto da vidm...pričam već skoro dva mjeseca da ću otići ali nikako...

slušam stonse..zakaj? nemam pojma..odvrtila sam si strau dobru sympathy for devil i dalje je nastavilo samo...nisam neki njihov fan, čak si razmišljam isplati li se dati one pare za pogledati ih jer eto nisam bila na njima pred par godina...mislim da ne...radije ću si upiknuti neku robu ili jednostavno spizditi na neke nepotrebne sitnice kao i uvijek...

ness je dobar...

20.04.2006. u 23:53 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije