Tko radi, ne boji se gladi... Lažu kad kažu...

utorak, 27.03.2007.

pjesmuljak

Užurani ritmovi i uzburkane mase
svi automobili, autobusi, brodovi, vlakovi, avioni
kojima voda, cesta ni zrak nisu dovoljni

Dvadeset i četiri sata je prekratko
Sedam je dana premalo...
Sva brzina, svi rokovi, svi zadatci,
šoping liste, provlaćenje kartica
borbe s kreditima, čekanje u redovima...

Ponekad zaboravljamo da sve što doista postoji
Zapravo i jest samo ovo... sad, upravo sad...

Ponekad izgleda kao da sva ova gužva,
sva brzina, samodestruktivnost i življenje
zapravo i postoji samo zbog jednog...

Ne čini li se ponekad da sunce izlazi
pa ponovno zalazi zbog jedne sitne stvari...
naše svakodnevne potrage za mirom...

Za toliko potrebnim trenutkom spokoja, mira, sreće...
Moramo li doista to postići tek kad i posljednje
zrnce pijeska propadne kroz vrtlog
našeg životnog sata?

...




Enivej... zaljubljena sam. Da ne radim toliko blabla pisala bih o tome koliko sam sretna. A ovako samo promatram sve sto se događa dok živim svoju uvijek iznova istu radnu rutinu... znam... radna rutina i iznova isto se ne bi trebale koristiti u istoj rečenici, naročito ono IZNOVA ISTO :) jer je glupo, al pokušavam objasniti da nisam nimalo zadovoljna tim djelom svog života.

No postoje i gori slučajevi... moja ljubav recimo je medicinski tehničar, a ne može naći posao nikako. Kad se negdje prijavi onda mu kažu da ga neće primiti jer nema iskustva. I tako sad radi poslove van svoje struke. Jadno moje... namcor

Uglavnom... ja zaljubljena. cerek Sretno. On zaljubljen. Isto sretno. U to ime... party

Svima velika pusa... fali mi blog... baš onako... a dok pročitam sve što ste pisali trebati će mi tjedni :))

Veliki pozdrav, budite mi dobri

Voli vas ona smijeh koja smijeh radi smijeh



- 12:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.