created by VF design








< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

CRNI utorak

Jučer je cijeloj našoj školi bio crni utorak, tj. da ste jučer slučajno prolazili našim školskim hodnikom....imali biste što za vidjet, svi plaču, vrište i žale se zbog ocjena. Mnogi su se žalili zbog moje trojke iz hrvatskog, koju navodno nisam zaslužio (ako netko ima nešto protiv mojih ocjena, neka se obrati direktno meniburninmad) Ova mi je godina katastrofa, proći ću s četiri....po prvi put (ali zato sam cijelo sljedeće polugodište u kazni, i moram štrebati.......ali ovaj je put ozbiljnoeek) Ne znam šta mi je bilo ovo polugodište....upustio sam se u sva jebena sranja. Sve je ostalo kao i uvijek, i još sada dolazi Božić (najizkormecijalirizaniji blagdan), pa onda NOVA GODINA (to je dobar dio). Uglavnom: moram iskoristit ove praznike zato što ćete me sljedeće polugodište viđati samo u toj paklenoj ustanovi...... ! ŠKOLA ! Ne znam šta bi vam još napisao, sve je sjebano kao i uvijek, ali to znate i sami!

P.S. USKORO ĆU OTVORIT BLOG U KOJEM ĆU PISATI METAFORIČNE PRIČE U KOJIMA ĆU ISMIJAVATI NEKE SVOJE PRIJATELJE.....ready...set...go!

20.12.2006. u 08:54

Komentari (5)
Da/ne
Isprintaj
CRNI utorak






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.