created by VF design








< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

LONG TIME NO SEEN.....

Dugo se nismo ni čuli ni vidjeli.
Recimo da sam bio prezauzet skupljanjem solidnih ocjena koje sada
pokušavam poboljšati na peticu.

EVO PREGLEDA NAJVAŽNIJIH DOGAĐAJA:

1- Tena i ja smo bili dežurni i napravili smo jednu totalnu glupost.
Uzeli smo neku mačku i ubacili je u školu.......i tek tada dolazi dibar dio.
Mačka je odjednom poludila i počela trčati po školi, glasno mjaukati,te
je srušila teglu sa cvijećem. Odmah su sve učiteljice izašle na hodnike......
uglavnom, ZBRKA.

2- Dominik T. i Ivan H. su se potukli kraj naftalana.
Bilo je stvarno ludo dok se Dominik pokušavao obraniti daskom
s čavlima, a onda je mutavi Jan pozvao "cijelu" ŽERKU.
Onda su se i oni upleli......its...itd....cenzura.......

3- Odlučio sam štrebat i sada nabacit koju peticu

4-porabo asm tvruu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vau!naughtynutnutludnamcorzujo

25.10.2006. u 10:12

Komentari (0)
Da/ne
Isprintaj
LONG TIME NO SEEN.....






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.