created by VF design








  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

Dok sam sada bio na mislavovom blogu, našao sam komentar jednog lika koji mu je poručio sve ono što sam ja želio....OBAVEZNO PROČITAJ:

"cant fuckin belive da netko se oliko zivcira oko toga ko je peder. Postoje pravila damit. I ne nepostoji anrhija jebalo vas a ni demokracija. Demokracija je iskrivljena slika a anrhija ne postoji. Tako da u bilo kojem slucaju dicaprio je gadno zajebana osoba. Tuzno kako netko moze biti tako odgojen. ZnAm frajera koji ne samo da ima curu i odgojen u obitelji sa samo zenama. NEgo je obzavatelj vojske zna raditi bombe i jebeno dobro puca. I da ima akne. JOj fuckin ne. LJudi poput tebe unistavaju muske zajednice i pretvarju ih u pozere. Vise ne vidim razloga za ikakvu modu ako ju sam ne napravis. NEtko ti namece stvari na tebe. Jebes ti kreatora koji se ne usudi obuci svoje kreacije nego ih daje pozerima (jer poziraju uostalom) da obuku njihovo sranje pa sta bude. You my man se i sminkas. jer si model. Ti si rak ovog drustva kojeg se treba iskorjeniti. (13.09.2006. 19:12)"

MISLAV......RAZMISLI O NJEGOVIM RIJEČIMA!


14.09.2006. u 16:21

Komentari (1)
Da/ne
Isprintaj







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.