powered by OMCHO RACING COMPANY

18.06.2009., četvrtak

KRAJ

sada kad opet rubom hodam
sada te napokon mogu razumijet
kada mi do mene nije stalo
kako bi mogo za tebe umrijet

sada kad vise ne trebam nista
osjecam samo neku praznocu
dani mi ipak malo brze prodju
uvecer osjecam neku hladnocu

mozda cu ipak od sveg odustat
meni ne smeta al tebe mucim
nemoj mi zamjerit za hladnocu
ja te ostavljam poljupcem vrucim

13.06.2009., subota

ZNAM TO

Znam da me nikad neces razumjet
a bila si blizu srcu mome
da te bar zagrlim pa mogu i umrijet
jer ono sto nudim nemam dat kome

znam da ne vidis koliko patim
moje je lice mirno ko slika
tek treptajem oka u zivot se vratim
kad sklopim oci sjetim se tvog lika

znam da ti mozda nista ne znacim
a ja se sledim kad te vidim
mozda sam izgledao dosta jacim
a slabosti svoje i sam se stidim

04.06.2009., četvrtak

KUDA

ja sad nemam kuda
strmi svi su puti
sad pricam s tisinom
al i ona suti

tek ponekad cujem
kosti stare svoje
i skljocave zglobe
kako sami broje

ja sad nemam kuda
jer ja trebam ruku
da me vodi u mrak
da mi skrati muku

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>