žabica

utorak, 15.02.2005.

dugi dan

Dugo nisam pisala,možda sam već i zaboravila pisati.Vidi.nisam.kljuckam,kljuckam,a ništa mi pametno ne dolazi,baš mi i nije neka fora,a i u ovo gluho doba,dobro da i vidim slova.
do sad sam gledala brojke,ha,ha,ha...
brojke i slova...kao stari kviz..
gadan dan,naporan,dug,predug...
još nekoliko takovih,pa će biti lakše.
kad bi to bilo jedino,ali skupilo se tu još teških trenutaka,
ma da su bar trenuci....
to ,to traje,već dugo i ne nazire se kraj ili ga ja još nevidim
digni glavu,idemo dalje...
malo me već boli vrat(od stalnog dizanja glave)a ipak se krećem..
polako,polako...možda i stignem...do nekog boljeg...sutra
laku noć i pusa svima...

- 01:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • o svemu što nas okružuje,
    o svemu što nas veseli,
    o svemu što nas rastužuje

Linkovi

  • VI ste dijeca svemira,
    kao stabla i zvijezde,
    i VI imate pravo biti ovdje,
    sada
    i ma kakvi bili Vaši zadaci u
    ovoj ludnici,
    sačuvajte mir u svojoj duši.
    Sa svim svojim prijevarama,svojom
    iskrenošću i srušenim snovima,
    ovo je još uvijek
    predivan svijet.
    Kročite smireno kroz buku i strku,
    i ne poželite mir,
    koji donosi - vječna tišina.

  • čuvajte sebe,
    uložite sve što imate i što jeste,
    i budite sretni.
    ..............................................
    vodite računa o svom znanju,
    ma koliko skromno bilo,
    jer to je nešto stvarno što posjedujete,
    u ovom nemirnom i promjenjivom
    vremenu.
    ....................................................
    usprkos svim prijevarama,
    i razočaranjima,
    LJUBAV uvijek niče ispočetka,
    poput trave