27.06.2006., utorak

what more can i say???


evo,počelo ljeto...već sam napomenuo u par postova lol...uglavnom...preko ljeta se imam plan jebeno zabavit i doro poopijat,tako da sumnjam da ću imat vremena za pisat blog...znam da su svi vjerni čitatelji razočarani (a znam isto tako da vas ima jako puno,lol :P),al jebi ga...tako je..uglavnom,svima želim odličnu ljeto...da se pošteno zabavite,da se pošteno opijete,napušite,da nikad ne padnete i da se živi vratite nazad da me imo ko opet kasnije čitat :P
eto,nema se šta više reć...uživajte u spotu...king of the kings...jay z

- 01:04 - ::KOMENTARI:: (3) - ::PRINT:: - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OL' SKUL

Bog i Batina za Sve Stranice:
Bog i Batina

forumi i hip hop sajtovi:
hh4eva.com
tu sam velika njuška :P
crorap.com
tu sam malo manja njuška :P
hip-hopbase
tu sam još manja njuška :P
hhunity.org
tu nisam njuška :P
hip-hop.hr
tu nisam niko,al ipak je kul stranica

sranje:
Last.Fm

ekipa:
Adee Zvijezda :P
Lix Legenda
Danfa CAR
Mala Cura...
Frendica :P
SATAN
ženski bmw kru
tota i veki
sticky fingaz
sleepy legenda